مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد :

اولین‌ دوره انتخاب کتاب سال استان مرکزی برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری اولین دوره انتخاب کتاب سال استان مرکزی با هدف ایجاد انگیزه در مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۷۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حجت الاسلام دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود : اولین دوره انتخاب کتاب سال استان مرکزی با هدف ایجاد انگیزه در مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران برگزار می شود.

وی افزود : در این راستا از ناشران، پدیدآورندگان، ترجمان و مصححان دعوت می‌شود 2 نسخه از آثار خود را که برای اولین بار در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ منتشر شده اند را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

حجت الاسلام دانشی تصریح کرد : شرکت کنندگان باید هشت مورد از شرایط و‌ مقررات این دوره را رعایت نمایند.

۱-کتاب باید به نحوی با موضوع تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، ادب ، مجحیط زیست استان مرکزی مرتبط باشد.
2- کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.
3- کتاب باید کمک آموزشی و عکس برداری شده نباشد.
4- ملاک، سال انتشار، شناسه ناشر در کتاب خواهد بود.
5- کتابهای نویسندگان غیر بومی در صورتی در این دوره داوری و ارزیابی می‌شوند که موضوع و مصون این کتاب درباره استان مرکزی باشد.
6- کتاب های مجموعه مقالات و سفرنامه ها اگر دارای موضوع واحد و یا نویسنده واحدی باشند داوری و ارزیابی خواهند شد.
7- فقط آثاری داوری و ارزیابی می‌شوند که پدید آورنده ناشر کتاب کاربرگ ثبت نام را تکمیل کرده و همراه 2 نسخه از کتاب به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.
8- آثار ارسالی بازگردانده نخواهد شد

وی اظهار داشت : به اثر برگزیده لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی به ارزش ۳۰ میلیون ريال و به اثر شایسته تقدیر، لوح تقدیر و تندیس رویداد اعطا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی آخرین مهلت ارسال آثار را 20 مهرماه و آیین پایانی این مراسم را آبان ماه سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات