خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد از مشارکت و فعالیت 200 جهادگر در ساخت و بهسازی منازل سیل‌زدگان شهرستان اسدآباد در قالب طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۶۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

فعالیت 200 جهادگر در طرح جهاد همبستگی ملیحمیدرضا علیرضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی  برای ساخت و بازسازی منازل سیل‌زدگان در سطح اسدآباد اظهار داشت: ساخت و بازسازی 25 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب طرح جهاد همبستگی ملی به بسیج سازندگی اسدآباد واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعهد ما ساخت 20 باب منزل مسکونی و بازسازی و مرمت پنج باب منزل مسکونی است که با حضور جهادگران و مشارکت مساجد در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه گفت: از ابتدای شروع طرح جهاد همبستگی ملی در اسدآباد، 12 گروه جهادی به استعداد 200 نفر جهادگر در روستاها و مناطق هدف حضور یافته و به ساخت و بازسازی منازل پرداختند.

وی با اشاره به پیشرفت خوب فیزیکی این طرح‌ها ابراز داشت: تا به امروز کار ساخت و بازسازی 20 واحد را شروع کرده‌ایم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، درصدد هستیم تا قبل فرا رسیدن فصل سرما، منازل تکمیل شده را به مالکانشان تحویل دهیم.

علیرضایی در پایان اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی که با هدف بازسازی منازل سیل‌زدگان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و با مشارکت مساجد و گروه‌های جهادی در حال اجرا است به عمق‌بخشی نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه به ویژه در مناطق سیل‌زده کمک شایانی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات