فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در مرحله اول ۶۵ واحد مسکونی آسیب دیده در سیل اخیر توسط ۷ ناحیه معین استان خراسان رضوی در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۳۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
سرهنگ علی محبی در بازدید از ساخت منازل مسکونی در بخش شهرآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: طرح همبستگی ملی با تدابیر فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام از ۷ نواحی استان خراسان ۵ نواحی از مشهد به روستای محمدآباد آمده و برای ساخت منازل آسیب دیده است مشغول به کار هستند.
 
وی افزود: در روستای سنگ پیر نیز ۶ واحد توسط گروه عمار شروع بکار کرده‌اند و ناحیه مقداد مشهد نیز ۸ واحد دیگر در روستای کاظم آباد و زنگینه مشغول بکار هستند.
 
محبی با بیان اینکه توسط ناحیه مقاومت زاوه ۶ واحد مسکونی را در روستای زیروقت در دست ساخت دارند، گفت: ناحیه حُر مشهد نیز ۴ واحد دیگر در روستای قوژد آباد، ظاهر آباد و عظیم آباد و ناحیه ابوذر ۱۹ واحد مسکونی در روستای شریف آباد و ماراندیز در بخش عشایری مشغول به ساخت منازل مسکونی حادثه دیده در سیل هستند.
 
فرمانده سپاه بردسکن به ساخت ۱۰ واحد مسکونی در روستا‌های مختلف توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بردسکن اشاره کرد و گفت: امید است ساخت این منازل تا ۲ الی ۳ ماه دیگر آماده و به دست آسیب‌دیدگان از سیل برسد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار داشت: اگر متقاضی باشد بسیج سازندگی این ناحیه آمادگی کامل را دارد تا در مراحل بعد ساخت منازل را در دستور کار قرار دارد. وی افزود: ۱۸ گروه فعال در حال حاضر برای ساخت منازل اعلام آمادگی کردند که سعی بر افزایش این تعداد داریم تا این فرهنگ جهادی را نهادینه کنیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها