«جمال الدین عزیزی» جریان سازی در حوزه مدیریت شهری یکی از رسالت های خبرنگاران دانست و گفت: این موضوع می‌تواند در جهت رشد جامعه اثرگذار و اثربخش باشد.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۹۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «جمال الدین عزیزی» شهردار یزد شنبه شب در مراسم جشن روز خبرنگار که از سوی خانه مطبوعات و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: جریان سازی در حوزه مدیریت شهری یکی از رسالت‌های خبرنگاران است.
وی افزود: فعالیت آن‌ها در این بخش می‌تواند در جهت رشد جامعه اثرگذار و اثربخش باشد و همچنین توسعه فرهنگ شهروندی نیز یکی دیگر از وظایف این قشر است که باید در این خصوص بیش از پیش توجه شود.
عزیزی ادامه داد: یکی از رسالت‌هایی هم که لازم است توسط خبرنگاران با جدیت بیشتری دنبال شود، توسعه و ارتقاء فرهنگ شهروندی است.
شهردار یزد تاکید کرد: خبرنگاران می‌توانند در آگاهی بخشی جامعه با نشر اخبار صحیح و درست اثرگذار و در پیشبرد اهداف توسعه شهری و کسب درآمد پایدار نقش موثری را ایفا کنند.
وی، از تخصصی شدن خبرنگاران به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و گفت: رسانه‌ها خبرنگاران را به سمت تخصصی شدن هدایت و بر اساس حوزه عملکردی، خبرنگاران را افزایش داد تا نقش مؤثرشان در سطوح مختلف به عینه مشخص باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات