خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: به منظور گرامیداشت روز خبرنگار، برادر محمدرضا شعبانی خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان مورد تشویق وتقدیر قرارگرفت .
کد خبر: ۹۱۶۴۳۸۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار کرد : خبرنگاری یک رسالت بسیار مهم در تمام سالیان سال مورد توجه بوده و رسالت پیامبر (ص)در اصل انعکاس پیام های نورانی خداوند متعال در قرآن بوده که به همین منظور ارزشمند است و به همین منظور در جهت ارج گذاشتن به مقام خبرنگار و گرامیداشت سالروز خبرنگار شهید صارمی مراسمات خوبی در این باره برای خبرنگاران کشور و خبرنگاران بسیج گرفته می شود .

وی افزود: خبرنگاری از حرفه کارهای سخت و دشواری است که یک خبرنگار در تمام شرایط آب و هوایی یا در میدان های جنگ ، زلزله ، سیل و در کل حوادث و رویدادها حضوری فعال دارندبایستی به آنها خسته نباشید گفت و همه ما قدر شناس زحمات این خبرنگاران و رسانه ملی هستیم .

وی بابیان تقدیر از زحمات ارزشمند خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان گفت: آقای شعبانی با روحیه خوبی که در امر پیگیری در عرصه خبر و عکس و فیلم دارند خدمات خوبی در انعکاس به موقع خبر در تمام صحنه هاو برنامه های بسیج و سپاه دارند که جای تشکر دارد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: همه ماها در کنار خبر نگار بسیج در هندیجان برای همکاری در انعکاس به موقع خبر های بسیج و سپاه هستیم و برای درج یک خبر کارهای خوبی از طرف خبرنگار خبرگزاری بسیج انجام می گیرد و این اقدامات ارزشمند و قابل به تحسین است.

وی با اشاره به سالروز شهادت، خبرنگار شهید صارمی بیان کرد: شهید صارمی از خبرنگاران پرتلاش و با اخلاص بود که در مزار شریف افغانستان بدست گروهک تروریستی طالبان مظلومانه به شهادت رسید و که دراین باره همه ساله مراسمی مخصوصا خبرنگاران برگزار می شود و جا دارد یاد و خاطره این شهید بزرگوار و دیگر شهدای خبرنگار هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و دیگر شهدا را گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها