خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش در خصوص پیوستن رژیم صهیونیستی به ائتلاف نظامی در خلیج فارس اظهار داشت: اسرائیل یکی از بازیگران برای اجرای سیاست های نوین آمریکا درمنطقه است و این حرکت آنها به نوعی در راستای جنگ روانی محسوب می شوند که آمریکا و متحدانش مدت هاست که آن را در پیش گرفته اند.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۸۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

 وی افزود: به فرموده ی رهبر معظم انقلاب که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اسرائیل با این اقدام حکم مرگ زودرس خودرا امضا کرده است.

فرمانده سپاه شوش تصریح کرد:وی به اهمیت خلیج فارس از دیدگاه آمریکایی ها اشاره کرد وگفت: آمریکا به این منطقه به چشم یک بازار برای انواع صنایع سبک و سنگین نظامی نگاه می کند هزینه های نظامی آمریکا که درصد بالایی از تولید ناخالص و بودجه عمومی را در این کشور به خود اختصاص داده است از طریق فروش سلاح تامین می شود.

سرگرد پاسدار ایمانی با اشاره به قابلیت های و رادار گریزی موشک کوثر خاطر نشان کرد: با توجه به باریکی آبراه خلیج فارس در تنگه هرمز موشک کوثر قادر رسیدن به هر هدفی در هر نقطه ازآب های خلیج فارس خواهند بود.

وی یادآور شد: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از دو نیروی اصلی ایران برحفظ قلمروی دریایی علیه تهدید ه های تمرکز دارد و هرگونه تعرض به این سرزمین را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها