با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شماری از مسئولان و شوراها در دفتر رئیس ارشاد اسلامی از خبرنگاران بسیجی و خانواده مرحوم دارایی خبرنگار فقید صدا و سیما در خاش تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۷۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شماری از مسئولان و شورا‌ها در دفتر رئیس ارشاد اسلامی از خبرنگاران بسیجی و خانواده مرحوم دارایی خبرنگار فقید صدا و سیما در خاش تجلیل شد.

خبرنگاران و مسئولان خاش با حضور در مزار مرحوم دارایی خبرنگار صدا و سیما یاد و خاطره این خبرنگار فقید را گرامی داشتند.

امام جمعه اهل سنت و رئیس اداره محیط زیست و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هم از تلاش‌های خبرنگاران قدردانی کردند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در این مراسم با گرامی داشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم نقش مهمی برای حل مشکلات بر عهده داشته و قطعا حضور موثر خبرنگاران در جامعه سبب ایجاد امید و نشاط می‌شود.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم اهمیت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه از سوی خبرنگاران را یادآوری کرد.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه خاش هم گفت: بسیج رسانه، ظرفیت ارزشمندی برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف گام دوم انقلاب به شمار می‌رود.

سرهنگ فضلی ادامه داد: بسیج و سپاه در خدمت مردم بوده و در مباحث محرومیت زدایی شاهد اجرای طرح‌های مهمی هستیم که با هدف امیدبخشی و تقویت نشاط اجتماعی در حال اجرا هستند و سهم سیستان و بلوچستان نیز در این مباحث بسیار بالا و شاخص است.

وی گفت: سپاه به بالا بردن جایگاه و ابهت کشور در دنیا کمک کرده و همچنان شاهد اقتدار این نیروی مردمی و حامی ولایت هستیم و قطعا با وجود سپاه مستکبران عالم فرصت عرض اندام پیدا نمی‌کنند و با شکست در نقشه‌های شوم و پلیدشان سرافکنده خواهند شد.
ارسال نظرات