مسئول دفتر اجتماعی‌سیاسی حوزه‌های علمیه در میبد؛
مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه گفت: در گام دوم انقلاب باید به اهداف و آرمان های اسلام عزیز به طور کامل‌تری دست یابیم.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۳۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی در امامزاده میرشمس الحق میبد با اشاره به قداست انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید قدر انقلابی را که حاصل خون شهدای تاریخ اسلام و تلاش ائمه اطهار و امامزادگان عزیز است، دانست.
وی افزود: دشمنان انقلاب ۴۰ سال تلاش کردند تا هر ضربه‌ای می توانند به این انقلاب بزنند، اما ملت بزرگ ایران در زمان جنگ تحمیلی با رهبری امام خمینی(ره) و بعد از آن تحت رهبری باکفایت امام خامنه ای ایستاد و نگذاشت انقلاب زمین بخورد.

حجت الاسلام زمانی بیان داشت: داعش در عراق و سوریه با هدف تجمیع قوا بر علیه انقلاب اسلامی ایران ساخته شد تا ریشه انقلاب را بکند، اما به خواست و لطف خدا و با جانفشانی فرزندان بسیجی و سپاهی انقلاب، ریشه اش در همان سوریه و عراق خشکید.

وی خاطرنشان کرد: در ۴۰ ساله نخست عمر با برکت انقلاب مسائلی مانند عدالت، استقلال، توسعه علمی و دیگر مسائل مهم تا حدودی در کشور نهادینه شده ولی میزان موفقیت و تکمیل آن نیاز به حرکت پر قدرت در گام دوم دارد.

وی گفت: به عنوان مثال در چهل ساله نخست با ایجاد نهاد هایی مانند کمیته امداد که با ۵ میلیون پرونده به افراد بی بضاعت جامعه رسیدگی می کند، قدم اول نهادینه کردن عدالت برداشته شده است.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه تصریح کرد: برای برداشتن گام دوم پیشبرد و تقویت عدالت در جامعه باید به سراغ دزدها و اختلاس‌گران رفت و آنها را با سیلی محکم سر جایشان نشاند تا در حق مردم و بیت المال بی انصافی نکنند.

وی با اشاره به ساده زیستی و عدم بهره بردن از بیت المال توسط امام خمینی(ره)، تاکید کرد: بعد از امام روح الله نیز امام خامنه ای که پرورش یافته مکتب امام عزیز و شاگرد ایشان بود، حتی به فرزندان خود نیز اجازه برداشت از بیت المال را نداد و آنها را ملزم کرد برای کسب روزی، تحصیل کنند و مستقل باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی با اشاره به بیانیه مهم گام دوم گفت: در گام دوم انقلاب باید ۷ دستورالعمل رهبری معظم انقلاب مانند عدالت، معنویت، امنیت، مشارکت اجتماعی و … به سمت تکامل هر چه بیشتر پیش رود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات