خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین
خانپور گفت: با تاکید نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استان قزوین در حوزه تولید از گروه دو کشور به گروه یک ارتقا یافت.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۲۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین در آئین تکریم از اصحاب رسانه که با حضور مسوولان کشوری و استانی در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: خبرنگاران همکاران سخت کوش و همراه صنعت و تولید هستند.

وی گفت: شرکت شرکهای صنعتی استان قزوین، بعنوان دستگاه برتر در بین دستگاه های داخلی و خارجی معرفی شد و همراهی اصحاب رسانه با بخش صنعت در این امر اثرگذار بوده و باید از این ظرفیت بهره لازم را برد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: طی پنج ماهه ابتدای سالجاری شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین جز دستگاههای برتر در جذب سرمایه بوده که 162 هکتار زمین به سرمایه گذاران واگذار شد و 50 قرارداد بین ان شرکت و سرمایه گذاران منعقد شد.

خانپور عنوان کرد: بحشی از این پیشرفت حاصل حمایت های استان وخبرنگاران بوده که اخار صنعت استان را در سطح ملی اشاعه داده و موجب جذب سرمایه گذاران در استان شده است.

وی افزود: با تاکید نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استان قزوین در حوزه تولید از گروه دو کشور به گروه یک ارتقا یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: در سال رونق تولید که با تاکید مقام معظم رهبری نامگذاری شد، در بحث حمایت تولید، سران سه قوه در استان، همت ویژه در بحث حمایت از تولید داشتند که این امر باید از سوی رسانه ها اطلاع رسانی شود.

خانپور تصریح کرد: با توجه به تحریم های موجود، علیرغم مشکلات به وجود آمده، خوشبختانه در عرصه تولید موفق بوده ایم و امیدواریم با اصحاب رسانه، موفقیت های تولید را با دلگرمی بیشتری اشاعه دهند.

در پایان مراسم، با اهدای لوح و هدایایی از خبرنگاران فعال در عرصه صنعت و تولید تجلیل شد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها