خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین
بخشنده گفت: یکی از نقاط ضعف کشور، در حوزه رسانه است و ما نتوانسته ایم به اندازه صاحبان قدرت در حوزه رسانه، کاری انجام دهیم و لازم است در این زمینه فضایی جدید را در کشور ایجاد کنیم
کد خبر: ۹۱۶۴۳۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در آئین تکریم اصحاب رسانه که با حضور مسوولان کشوری و استانی و به همت اتاق بازرگانی استان و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه بیان کرد: تلاش در عرصه توسعه کشور مانند صحنه نبرد است و امیدواریم بتوانیم در حوزه اقتصادی سربازان و بسیجیان همراه باشیم.

وی گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، صنایع کوچک می توانند اقتصاد کشور را سرپا نگه دارند و در واقع این صنایع کوچک می توانند تحولات بزرگی را در اقتصاد پایدار کشور ایجاد نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف کشور، در حوزه رسانه است و ما نتوانسته ایم به اندازه صاحبان قدرت در حوزه رسانه، کاری انجام دهیم و لازم است در این زمینه فضایی جدید را در کشور ایجاد کنیم.

بخشنده عنوان کرد: بازتاب مظلومیت مردم کشور از سوی صاحبان قدرت، معکوس بوده و متاسفانه اطلاعات دروغی را در خصوص فرهنگ مردم کشور ما به دنیا القا کرده اند و این وظیفه رسانه هاست که در هر جامعه رو به توسعه و در حوزه اقتصاد، صادقانه به انتشار اخبار بپردازند.

وی افزود: بزرگنمایی رسانه های خارجی عده زیادی را تحت تاثیژ قرار می دهد و این سیاست صاحبان قدرت در استفاده ابزاری از رسانه ها می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: اتاق بازرگانی همیشه پذیرای خبرگاران است و تمام تلاشمان را برای رفع مشکل خبرنگاران می کنیم چرا که شما خبرنگاران، بسیجی وار در انعکاس اخبار، در کنار بخش تولید باشید.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت استان برای توسعه گردشگری قزوین گفت: ظرفیت های گردشگری زیادی در ایران و استان قزوین وجود دارد و در شرایط تحریم می توان از این پتانسیل استفاده بهینه کرد.

قلم خبرنگاران، امید را به جامعه تزریق می کند

در ادامه مهدی عبدیان نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین ضمن تبریک این روز به فعالان رسانه‌ای بیان کرد: تلاش بی وقفه جامعه خبری و رسانه‌ای که با صداقت و امانتداری در انتشار دستاوردها و عملکرد صنعتگران به جامعه قلمفرسایی می کنند بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی گفت: خبرنگاران ایثارگرانه در مسیر خبررسانی گام برداشته و باصیانت از حرمت قلم، آگاهی بخشی به جامعه را در طریق زندگی برگزیده‌اند.

عبدیان اظهار کرد: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه با همت حوزه تولید و صنعت، به فرصتی برای خودکفایی و خودساختگی تبدیل شده، تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای موفقیت های این حوزه، می تواند امید را به جامعه تزریق نماید.

در پایان مراسم از خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب استان با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

 

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها