خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک

فساد برخی مسوولان نباید عمومیت یابد

محمدی گفت: بخش عمده ای از مسوولان خدوم و پاک دست هستند اما فساد آن تعداد کم نباید عمومیت یابد و کارنامه استان در عملکرد مسوولان از معدل ستودنی برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۲۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل و تقدیر از خبرنگاران که به مناسبت هفته خبرنگار با حضور مسوولان کشوری و استانی در شرکت شهرک های استان قزوین برگزار شد بیان کرد:
خبرنگاری حرفه نیست بلکه هنری است که از عشق سرچشمه می گیرد و بدون چشمداشتی فداکارانه آیینه تمام نمای جامعه هستند.

وی گفت: یکی از پایه های اساسی نطق های ما در مجلس شورای اسلامی، همین اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران است.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسالت خبرنگاری که در انعکاس اخبار از دورافتاده ترین نقاط تا مرکز استان، نعمت بزرگی برای جامعه است و مردم صداقت در خبررسانی و روزآمدی اخبار را از رسانه ها می خواهند.

محمدی عنوان کرد: وضعیت کنونی جامعه از سوی معاندین نظام، بیشتر سیاه نمایی می شود در حالی که پیشرفت های عظیمی در حوزه های علوم ماهواره ای، سایبری، دفاعی و غیره داشته ایم.

وی افزود: آینده کشور بسیار روشن است و ما در حوزه کسب و کار و اشتغال غافل بودیم اما در سایر رده ها، کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و در انعکاس اخبار موفقیت های کشور، رسانه ها بسیار تاثیرگذار بوده اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فساد ممکن است وجود داشته باشد اما عمومیت ندارد. بخش عمده ای از مسوولان خدوم و پاک دست هستند اما فساد آن تعداد کم نباید عمومیت یابد و کارنامه استان در عملکرد مثبت مسوولان از معدل ستودنی برخوردار است.

وی گفت: امروز یکی از رسالت های سنگین ما در کنار اطلاع رسانی، این است که همراه با خبرنگاران، حوزه های اقتصاد، اشتغال و تولید را حمایت کنیم.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار