پژوهشگر برتر فرهنگی گفت: برگزاری کنگره شهدای استان یک نعمت و سرمایه ارزشمند برای استان مرکزی است که همه از رسانه ها تا مسئولین باید برای باشکوه تر برگزار شدن آن بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۷۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

الهام عزیزی بسیجی نخبه استان مرکزی و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدا گفت: دشمنان اسلام به ویژه نظام استکباری هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ ایران اسلامی در بین نسل جدید کشو  ما هستند که بایستی با هوشیاری تمام دسیسه های آنان را خنثی کنیم.

وی برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی را به موقع و ضروری خواند و افزود: با برگزاری اجلاسیه هایی که متبرک به نام شهدا هستند می توان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین عموم به ویژه نسل جوان ترویج داد و این یک امر ضروری است که باید به آن توجه شود.

عزیزی یاد و خاطر شهدا و رزمندگان را در ذهن ملت حقیقتی زنده دانست و گفت: ملت انقلابی ایران این افتخار را دارد که پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در طی مراسمات مختلف یاد و خاطر دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته می شود ولی باید در این دنیای امروز بیشتر به آن توجه داشت چون دشمن آگاه است و دشمنی می کند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تنها سیره و منش شهدا و رزمندگان کاربردی است افزود: هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری اجلاسیه ها و حتی یادواره های مختصر شهدا نیستند بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی ما و نسل جوان است.

پژوهشگر برتر فرهنگی پرداختن به نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای دانشجویان و اساتید دانست و تصریح کرد: از طریق برگزاری کنگره و اجلاسیه های شهدا بیش از پیش می توان فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه صبر و استقامت را در بین عموم ترویج داد.

بسیجی نخبه استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: کنگره شهدای استان مرکزی که قهرمانان واقعی ملی را به دنیا معرفی می کند یک نعمت و سرمایه ارزشمند برای استان مرکزی است که همه از رسانه ها تا مسئولین باید برای باشکوه تر برگزار شدن آن بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات