خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد گفت: بیان کاستی‌ها و روحیه مطالبه‌گری خبرنگاران همواره مایه خیر و برکت بوده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۶۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

روحیه مطالبه‌گری خبرنگاران همواره مایه خیر و برکت استغلامرضا همایی لطیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: اسدآباد دارای خبرنگاران انقلابی و ولایی است و بیان واقعیت‌ها از ویژگی‌های اهالی رسانه اسدآباد است.

وی با بیان اینکه خبرنگار می‌تواند مردم را نسبت به نظام اسلامی دلگرم کند، افزود: سواد رسانه و نقد منصفانه دو خصلت مهمی است که بنده از خبرنگاران دیار سیدجمال انتظار دارم.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد گفت: بیان کاستی‌ها و روحیه مطالبه‌گری خبرنگاران همواره مایه خیر و برکت بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به طور مثال در بحث لباس فرم دانش‌آموزان خبرنگاران با بیان نواقص کار کمک زیادی به‌ما کردند که ضروری است این قبیل تعاملات بیشتر شود.

همایی عنوان کرد: مبنای حرکت این مرکز در اسدآباد بر اساس سند تحول بنیادین تدوین شده که این برنامه بر اساس قرآن و آموزه‌های ایرانی اسلامی نوشته شده است.

وی گفت: تیم کارشناسی اسدآباد در حال تدوین برنامه اجرایی این مهم هستند که این موضوع تا آخر مرداد ماه نهایی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس اسدآباد افزود: تقویت روحیه ایثارگری، جهادی، هویت ملی، مذهبی، عِرق ملی و گسترش بیش از پیش فرهنگ شهادت برنامه‌های مهمی است که مدنظر ما قرار دارد تا در مدارس پیاده کنیم.

وی با اشاره به اجرای عدالت آموزشی در مدارس اسدآباد تصریح کرد: بر این اساس تعمیر و تجهیز ۴۰ مدرسه و تقویت مدارس حاشیه شهر را آغاز کرده‌ایم که این مهم تا انتهای تابستان ادامه دارد.

همایی توجه ویژه به موضوع خیرین مدرسه‌ساز را از نکات ویژه اداره آموزش و پرورش اسدآباد عنوان کرد و گفت: در این راستا ساختمان ویژه خیرین مدرسه‌ساز برای متمرکز کردن فعالیت‌ها را افتتاح کرده‌ایم.

وی ساخت درمانگاه ویژه فرهنگیان، ساخت مدرسه ۲۱ کلاسه شهرک سیداحمد و تجهیز خانه معلم اسدآباد را سه خدمت ویژه آموزش و پرورش در اسدآباد اعلام کرد و ابراز داشت: این سه طرح به همراه احداث مدرسه شهید سعیدی و مدرسه سه روستای مأوا، سمیران و قاضی مردان اخبار ویژه ما برای همشهریان است.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد عنوان کرد: همچنین استخر ویژه فرهنگیان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات