مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبرداد:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن است، که در این راستا از سوی این نهاد تا پایان سال جاری ۸۱ واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۴۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

سجادصنعتی منفرد در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج ادامه داد:پروژه ۴۰ واحدی امید هیدج،۱۷واحدی نگین خرمدره و۲۴ واحدی شاهد زنجان از جمله پروژه هایی ست که در حال حاضر در حال اجراست و تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان توانسته از ابتدا تاکنون۹۰۸ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد احداث کند،افزود:میانگین ساخت واحدهای مسکونی برای اقشارکم درآمد از سال۸۱ تا پایان ۹۵، ۸۵۲ واحدمسکونی بوده که به طور میانگین۶۱واحدمسکونی درسال می باشد،درحالیکه این میزان طی دوسال گذشته به طورمیانگین به ۳۰۲ واحد در سال رسیده که می توان گفت در این زمینه رشد۵۰۰ درصدی داشته ایم.

مدیرکل بنیادمسکن یادآور شد:ساخت مسکن ۳۸۴واحدی گلشهر زنجان،۱۲واحدی گلسار ابهر،۲۵واحدی سلطانیه و۴واحدی نیایش ماهنشان،از سوی این نهاد انقلابی در دست طراحی ودر مرحله انتخاب پیمانکار است.

صنعتی منفرد تصریح کرد:هم اکنون۳۱۰واحد مسکونی در دست تهیه نقشه وصدور پروانه می باشد که در صورت تامین منابع،عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

صنعتی منفرد بابیان اینکه بنیاد مسکن استان با وجود نیروهای تخصص وفنی در اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان وتامین منابع برای اقشارکم درآمد موفق عمل نموده است ،اظهار کرد:بنیادمسکن استان با فراهم نمودن زمینه های لازم،علاوه بر کمیت بر کیفیت واحدمسکونی براساس استانداردهای لازم توجه داشته و همواره با رعایت اصول فنی ومهندسی بر افزایش کیفیت ساخت وسازها تاکید جدی دارد.

ارسال نظرات