همایش و یادواره شهدای طایفه سنچولیبا حضور سردار ابراهیمی آتانی فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه در تالار پردیس شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۳۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
همایش و یادواره شهدای طایفه سنچولیبا حضور سردار ابراهیمی آتانی فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه در تالار پردیس شهرستان زابل برگزار شد. .
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، همایش ویادواره شهدای طایفه سنچولی با حضور سردار ابراهیمی آتانی، فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه در تالار پردیس شهرستان زابل برگزار شد.

سردار ابراهیمی آتانی، در این مراسم به جایگاه شهید و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا با اخلاص خود و با گذشت از جان و مال خود و با ایثار خون پاکشان در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی گام برداشته اند و امروز بر ما واجب است که راه و اهداف این حماسه آفرینان تاریخ را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر این مطلب که شهدا سرمایه های عظیم و گرانقدر انقلاب اسلامی هستند، افزود: الگو گیری از شهدا بهترین مسیر عاقبت به خیری برای نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی است.

فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان با هجمه های فرهنگی خود قصد تصرف اذهان نسل جوان را دارند و با راه اندازی شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند که به لطف خدا حضور جوانان متعهد و انقلاب در راه شهدا و الگو پذیری از سبک زندگی اسلامی و ائمه(ع) توطئه ها و تهدیداتشان را خنثی و نقش بر آب کرده و خواهد کرد.
ارسال نظرات