نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان:

خبرنگاران در بیان مشکلات مردم از هیج تهدیدی نهراسند

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان با بیان اینکه کار خبرنگاری هم از جنبه مثبت و هم منفی در جامعه تاثیر زیادی دارد گفت: خبرنگاران در بیان مشکلات مردم از هیچ تردیدی نهراسند.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۳۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبر پور، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان  سیستان و بلوپستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران در زاهدان با بیان اینکه کار خبرنگاری هم از جنبه مثبت و هم منفی در جامعه تاثیر زیادی دارد گفت: خبرنگاران در بیان مشکلات مردم از هیچ تردیدی نهراسند.

وی اظهار داشت: در جایگاهی که هستیم مستقیماً در کار شما برای رفع مشکلات نمی‌توانم ورود پیدا کنم بلکه سلسله روالی دارد که باید طی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با بیان اینکه مسئولان مربوطه در بخش‌های مختلف باید پاسخگو باشند گفت: مشکلات خود را در بخش‌های مختلف با پیوست اقدامات و اسناد ارائه دهید تا از کانال‌های مختلف پیگیری شود.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه قانون برای ما حد و مرز دارد و ما به جای مسئولان نمی‌توانیم حرف بزنیم افزود: کار خبرنگاری هم از جنبه مثبت و هم منفی در جامعه تأثیر فراوانی دارد و انعکاس اخبارهای نادرست و به قول قرآن تحریف کلمه از مواضع خود از گذشته وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که خبرنگاران نقش مهمی در تبیین مشکلات مردم دارند، ادامه داد: خبرنگاران در خط مقدم جبهه روشنگری و مبارزه با جنگ نرم هستند.

این مسئول با بیان اینکه تقوای رسانه‌ای این است که مراعات حق را در انعکاس اخبار داشته باشیم افزود: مدح اهل ظلم عرش الهی را به لرزه در می‌آورد و در انعکاس اخبار هیچ تهدید و تطمیعی نباید بر خبرنگاران تأثیر بگذارد چون امانت شهدایی چون شهید صارمی است.

وی خطاب به اصحاب رسانه اظهار داشت: کار شما بسیار مهم است و مانند سکه دو رو دارد آن جایی که کار مهم هنر قلم زنی و قدم مثبت برداشتن برای اعلای حقی باشد نفس کار ارزشمند و مهم است و آنچه در تاریخ چه امروز و چه گذشته مهم است تثبیت حق است تا آیندگان از آن بهره گیرند.

اکبر پور ادامه داد: با توجه به سختی و حساس بودن کار شرایط ایجاب می‌کند انسان با احتیاط گام بردارد وقتی خبرنگار حق را بدون کم زیاد می‌نویسد برای غیر خدا و روی هیچ کس حساب باز نمی‌کند حق این است هرچند هزینه زیادی هم داده شود.

وی با بیان اینکه تقوا مشخص کننده کار است اظهار داشت: در این راه جز راه خدا گام برندارید و هیچ تهدیدی بر کار شما تاثیر نگذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار