فرمانده سپاه سوادکوه شمالی:

هیئت رزمندگان اسلام مانند شجره طیبه بسیج در همه زمینه ها می درخشد

اولین جلسه هیات امناء هیئت رزمندگان اسلام شهرستان سوادکوه شمالی در سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۲۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از مازندران، اولین جلسه هیات امنا هیئت رزمندگان اسلام شهرستان سوادکوه شمالی ظهر امروز در سپاه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار خمسیه فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه شمالی در این جلسه، با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان متشکل از مجاهدان و ارادتمندان حضرت اباعبدالله(ع) می‌باشد ضمن قدردانی از زحمات همه مجاهدین که در هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام دشمنی ها ایستادند، گفت:در ادامه مسیر هم همین رزمندگان در همه فتنه ها و جنگ های مختلف پا به پای ولایت بودند.

خمسیه هیئت رزمندگان را همچون بسیج ،شجره ای طیبه ای که  در همه زمینه ها می درخشد، دانست  و افزود :شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس خوش درخشیده و بعد از آن نیز این هیئت در این شهرستان سر پا بوده است .

وی با بیان اینکه پس از استقلال شهرستان سوادکوه شمالی هیئت رزمندگان این شهرستان تشکیل شد اضافه کرد: در سیزدهم خردادماه امسال و مصادف با شب ارتحال معمار کبیر انقلاب هفت نفر از دوستان به عنوان منتخبین هیئت رزمندگان انتخاب شدند و هئیت آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با ضمن ابراز امیدواری از تلاش مستمر هیئت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب  تصریح کرد: واحد عترت خواهران شهرستان سوادکوه شمالی در گذشته شکل گرفته و حضور جوانان عاشورایی نیز در مراسمات و برنامه‌ها چشمگیر است و ان شاء الله همه با هم در مسیر پاسداری از ارزشهای انقلاب گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار