امام‌جمعه اردکان:

خدمت معرفتی و بصیرت افزایی در جامعه از بهترین مظاهر خدمت به خلق‌الله است

امام‌جمعه اردکان با اشاره به اهمیت روشنگری در برابر هجمه دشمن برای ضربه زدن به‌نظام و انقلاب گفت: در حال حاضر خدمت معرفتی و بصیرت افزایی در جامعه از بهترین مظاهر خدمت به خلق‌الله است.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۰۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با جمعی از بانوان پیشکسوت و بازنشسته سپاه استان یزد ضمن تجلیل از مجاهدت‌های پاسداران درراه حفظ نظام و اسلام با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام گفت: دین، دو کلمه است؛ اول تعظیم و اطاعت اوامر الهی و دوم دلسوزی و خدمت به خلق خداوند.
وی افزود: بعضی‌ها فقط یک بخش از دین را دنبال می‌کنند و از بخش دیگر غافل می‌شوند. توجه به هردو بخش دین لازم است و مانند کبوتری که برای پرواز به دو بال نیاز دارد باید به هردو قسمت توجه کرد.
امام‌جمعه اردکان گفت: یکی از بخش‌های شفقت به خلق خدا و خدمت به مردم، بصیرت دهی و ترویج علم و دانش و معرفت در جامعه است. اجر کسی که درراه بصیرت افزایی به جامعه تلاش می‌کند کمتر از رسیدگی مادی به مردم نیست.
وی اظهار داشت: امروز گاهی یک مشاوره خوب دادن موجب نجات زندگی افراد می‌شود و گاه به‌اندازه ده‌ها کمک مالی و مانند آن اثر دارد. خدمت معرفتی از بهترین مظاهر خدمت به خلق خداوند است.
حجت‌الاسلام شاکر گفت: در حال حاضر وظیفه اصلی ما معرفت دهی و بصیرت افزایی مردم و جامعه است تا سطح فکر و معرفت‌ها بالا برود. این نظام اسلامی که به برکت انقلاب به وجود آمده، آثار و برکات زیادی داشته و دارد و با این انقلاب شکوهمند اسلامی مذهب شیعه در همه دنیا مطرح شد و الآن می‌توانیم بگوییم که در همه کشورهای دنیا مبلغ مذهب شیعه داریم.
وی در پایان افزود: ما باید مردم را پای این نظام و انقلاب نگه‌داریم. دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که ازنظر روانی و تبلیغاتی مشکلات کشور ما را جلوه بدهند تا مردم را از نظام دل‌زده کنند و در ولایت‌فقیه، حکومت اسلامی و کارآمدی نظام شبهه وارد می‌نمایند. ما باید در مقابل تبلیغات دشمن تلاش کنیم تا در روز قیامت در برابر امام، شهدا و همه زحمتکشان اسلام و انقلاب روسفید باشیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات