مهندس رحیمی مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان فارس از راه اندازی استارتاپ خودآفرینی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۷۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران خبرگزاری بسیج، همایشی به نام  اینکه این  بار چگونه دانسته هایمان را به ثروت تبدیل کنیم در تاریخ ۳ شهریور ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ با سخنرانی و ارائه رحیم خورشیدی، مدیر استارت آپ خود آفرینی برگزار خواهد شد.

رشد و تغییر فردی، عمل نمودن به دانسته ها، خودشناسی و خودآفرینی از جمله سرفصل های مهم این وبینار می باشد.

در این وبینار امکان پرسش و پاسخ زنده حین برگزاری، دسترسی با موبایل، تبلت و لپ تاپ و دریافت فیلم ضبط شده بعد از برگزاری برای علاقه مندان میسر خواهد بود.

رحیم خورشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در شیراز پیرامون دغدغه هایش گفت: از چند سال پیش یکی از اصلی ترین دغدغه هایم این بوده که با کارآفرینی به فرد موثری در جامعه تبدیل شوم و برای رسیدن به این هدف به دنبال کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز، در سمینارها و همایش های مختلفی شرکت کرده و کتاب های زیادی را مطالعه کردم ولی متاسفانه آن اتفاقی را که انتظار داشتم نمی افتاد.

وی ادامه داد: چون فارغ التحصيل رشته مهندسی الکترونیک بودم بالطبع اکثر فعالیت هایم متمرکز بر تخصص های این حوزه شامل طراحی و نظارت تاسیسات، راه اندازی فروشگاه تجهیزات رایانه ای، روباتیک، راه اندازی اینترنت و ساختمان های هوشمند بود.

مدیر استارت آپ خودآفرینی اظهار داشت: یکی از اهداف استراتژیک من راه اندازی کسب و کار مورد علاقه ام بود که برای رسیدن به این هدف در مقطع ارشد رشته Emba را انتخاب کردم و شروع به راه اندازی استارتاپ گاماس گاماس در حوزه رشد و توسعه فردی نموده و موضوع پایان نامه ارشد خود را هم در زمینه استارتاپ ها انتخاب نمودم. از آنجایی که در فرهنگ استارتاپی ،یادگیری و چرخش یکی از مفاهیم مهم است با تکمیل دانش خود ،نیاز مهمی را شناسایی کردم و سوالی برایم ایجاد شده بود که چرا با وجود دانسته های فراوان قادر به تولید ثروت و کارآفرینی نیستم؟

وی همچنین مطرح کرد: جهت یافتن پاسخ این سوال تحقیقات فراوانی کردم و استارتاپ خودآفرینی که بلوغ یافته گاماس گاماس است خلق شد که در استارتاپ خودآفرینی به افراد یاد می دهیم با خودشناسی و شناخت توانایی ها و پتانسیل های خود اقدام به ارزش آفرینی کنند.

خورشیدی در پایان متذکر شد: کارآفرینی و تولید ثروت هم از نتایج خودآفرینی ست.

علاقه مندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت seminar.tv مراجعه نمایند.

ارسال نظرات