جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستا:

خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و جریان های فکری دارند

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم نکوداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگار دارای عزت نفس، کرامت انسانی، تخصص خبری و سلامت فکری است که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و جریان‌های فکری است.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۵۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم نکوداشت روز خبرنگار  در که در تالار طلائیه شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: خبرنگار دارای عزت نفس، کرامت انسانی، تخصص خبری و سلامت فکری است که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و جریان‌های فکری دارد.

وی افزود:کار خبرنگاری در جامعه کنونی از اهمیت خاصی برخوردار است و این جایگاه بسیار مهم در جامعه تاثیرگذار است.

سردار ناظری، با اشاره به اینکه در دنیای کنونی خبرنگاران دارای جایگاه مهمی هستندتاکید کرد: با توجه به شرایط خاص جهانی، منطقه‌ای و پیچیدگی آن، این مهم بر اهمیت حرفه خبرنگاری می‌افزاید.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه یک خبرنگار از زوایای فکری مختلفی تحولات جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد ادامه داد: نفوذ کلام و قلم، گستردگی فعالیت‌های خبرنگاران را در ابعاد گوناگون را مورد توجه قرار می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران ایران اسلامی و انقلابی، حماسه آفرین هستند تصریح کرد: دنیا اکنون توجه ویژه‌ای به افکار خبرنگاران دارد و در این راستا خبرنگاران انقلابی می‌توانند افکار عمومی را بر اساس سیاست‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر هدایت کنند.

سردار ناظری از تشکیل هجمه بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای جهانی و استکباری علیه نظام اسلامی ایران خبر داد و تاکید کرد: این رسانه‌ها و شبکه‌های معاند و ضد انقلاب می‌تواند هویت ملی، فرهنگی، دینی، اعتقادی و ارزشی ملل مستضعف و مسلمان را تهدید کند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه یک خبرنگار می‌تواند جریان‌سازی کند متذکر شد: خبرنگار دارای عزت نفس، کرامت انسانی، تخصص خبری و سلامت فکری است که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و جریان‌های فکری است.
ارسال نظرات