رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

روز خبرنگار برگ زرینی در تاریخ رسانه است

بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور در آیین نکوداشت روز خبرنگار در زاهدان گفت: 17 مرداد فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی رسانی به جامعه است.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۵۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در آیین نکوداشت روز خبرنگار در زاهدان گفت: ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و یاد آور نام و یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای این عرصه پُرمسئولیت و فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر و قدردانی از زحمات فرهیختگانی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند می باشد.

وی افزود: روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی، ایمان دارند و دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای، با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی در جامعه گام برمیدارند.

بصیری روز خبرنگار را برگ زرینی از تقویم رسانه دانست و گفت: ۱۷ مرداد فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی رسانی به جامعه است.

رئیس سازمان بسیح رسانه کشور در پایان با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه و قلم، از تلاش‌های ارزنده تلاشگران عرصه‌ی روشنگری و اطلاع رسانی قدردانی کرد و افزود: انتظار دارم تمامی اهالی رسانه با هدف امیدبخشی به جامعه ضمن آگاهی از نیاز‌ها و مطالبات مردم، در راستای انعکاس دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی گام بردارند.
ارسال نظرات