در بازدید از پروژه های عمرانی سپاه استان سمنان در چم مهر:
رنگ و بوی زندگی در بازدید فرمانده سپاه استان سمنان و استاندار از پروژه های عمرانی در حال ساخت توسط سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در روستای چم مهر.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۳۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این بازدید گفت : مدتی است زدودن غبار محرومیت از چهره کشور به یکی از مهمترین برنامه های سپاه تبدیل شده است و این مسئله نیز در سپاه استان سمنان با حضور در مناطق سیل زده به خوبی نمود پیدا کرده است و با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در روستای چم مهر سیل رنگ و بوی خود را باخته و زندگی در این روستا جریان پیدا کرده است.
او بابیان اینکه سپاه همیشه به عنوان یک نیروی خدوم، خالص و انقلابی در صف اول خدمت رسانی است افزود: ساخت واحدهای مسکونی در چم مهر و پلدختر لرستان نیز از این نمونه خدمتگزاری ها است که امید است با حضور استاندار محترم و همکاری های بیش از پیش ارگان ها این امر تسریع یابد.
علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قد در کنار دولت در مناطق سیل زده بوده است گفت : نقش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مناطق سیل زده و بخصوص پلدختر بسیار پر رنگ و اثرگذار بوده است و با تمام قوا در جهت تسریع کمک رسانی به این مناطق کوشیده است.
او ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت سپاه استان سمنان در روستای سیل زده چم مهر افزود : امیدواریم این نمونه کارها به‌عنوان یک طرح پایلوت و ارزشمند از همکاری، هماهنگی و مشارکت ارگان ها در مواقع بحران به انجام برسد.
آشناگر با بیان اینکه سیل در کنار برکاتی که داشت اما خسارات زیادی را به کشور تحمیل کرد تصریح کرد : سیل اوایل امسال بخش‌های زیادی از کشور را تحت تأثیر قرارداد و باعث ایجاد خسارات بسیار شد و همراهی سپاه و مردم اتفاق به جا وشایسته ای بود بود که اوج وحدت و همدلی را برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده به اثبات رسانید.
استاندار سمنان بابیان اینکه نتیجه این همکاری لبخند رضایت مردم است گفت : زبان حال مردم این منطقه در این بازدید یکپارچه گویای سپاس و تشکر و قدردانی از فرزندان این استان و پاسداران این مرز و بوم بود.

در پایان نیز سرهنگ دوستمحمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز با ارائه گزارشی از روند عملکرد ساخت و ساز در منطقه چم مهر در حضور استاندارسمنان و فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به بیان اینکه80 دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین این ستاد نیز در لرستان مشغول خدمت رسانی است گفت : شهرستان پلدختر با حضور بیش از 600 بسیجی از استان سمنان ظرف مدت 12 روز پاکسازی شد و هم چنان با حضور صدها بسیجی و پاسدار نیز روند ساخت و ساز خانه های مسکونی ادامه دارد.
او با بیان اینکه بعد از شهرستان پلدختر پاکسازی و لایروبی منازل روستای چم مهر به استان سمنان واگذار شد گفت : ارتفاع سیل در این روستا به 5 متر رسیده بود که بعد از پاکسازی روستا عملیات ساخت و ساز 147 واحد مسکونی برای مردم این روستا آغاز شد که پیش بینی می شود ظرف مدت 5 الی 6 ماه منازل مسکونی توسط این سپاه ساخته یا بازسازی شوند.

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

رنگ و بوی زندگی در چم مهر با حضور پاسداران

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها