سومین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر صبح امروز در سالن شهدای عملیات بیت المقدس ناحیه شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۲۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر سردار رزمجو در این مراسم گفت: ایجاد مناسبات مطلوب، اعمال تدابیر و اقدامات لازم ابتکار و خلاقیت در چارچوب نظام و مراتب فرماندهی، داشتن نیروی کارآمد است. کارآمد در شاخص‌های مختلف ایمان تا تخصص برقراری شرایط و فراهم کردن زمینه رشد و استعداد‌های مختلف هم در سازمان و هم در نیرو‌های مستعد و ده‌ها موارد دیگر قابلیت‌های یک مدیر و فرمانده در حیطه کاری خودش را اثر بخش می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تدبیر مقام معظم رهبری به نیرو‌های مسلح در زمینه جشنواره مالک اشتر و ارزیابی رده‌های موفق بر این است که ارزش ها، شایستگی‌ها، خلاقیت‌ها و ویژگی‌ها فردی و سازمانی را توسط اشراف بررسی و مشخص کنند و آن‌ها را تشویق کنند.
وی با بیان ویژگی‌های فرماندهان و مدیران گفت:قرآن مداری، دین باوری، عدالت خواهی و مبارزه با نفس چهار اصل مهم و از ویژگی فرماندهان و مدیران است.

سردار علی رزمجو بیان کرد: جشنواره اشراف می‌خواهد بگوید در این سطح از مسئولیت مدیران و فرماندهان تلاش کردند و بالاترین امتیاز را کسب کردند. از دیگر مواردی که اشراف به ما می‌آموزد این است که فرمانده ومدیر در سپاه شخصیت خود ساخته است و هیچ گاه در مقابل دشمن احساس ضعف و ناتوانی نمی‌کنند همان طور که مالک اشتر احساس ناتوانی نکرد.

گفتنی است در پایان از تمامی رده‌های موفق در سطح پایگاه، حوزه و ناحیه تقدیر به عمل آمد.

 

نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد

نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد

نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد

 

پایان خبر/

 

ارسال نظرات