ملت ما امروز به جایی رسیده که ابرقدرت های دنیا توان مقابله با ما را ندارند

فرمانده قرار گاه قدس جنوب شرق کشور گفت: در صورتی که نگاه به درون داشته باشیم و به فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی کشور بیندیشیم، آینده روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود
کد خبر: ۹۱۶۴۱۰۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷


به گزارش عصرهامون، به نقل از چهاربهاران سردار محمد مارانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید قرارگاه شهید فولادی چابهار بیان کرد: پایدار کردن امنیت بستگی به اقدامات محرومیت‌زدایی و مردم یاری دارد، این استان ظرفیت‌های زیادی دارد که برنامه‌ریزی، همت و هماهنگی تمرکز بر اقدامات راهبردی می‌خواهد مثلا با شروع نهضت احیای اشتغال روستایی مربوط به هر منطقه توان در این راه گام برداشت که این مورد باید در تمام مراحل مورد حمایت باشد.

وی با اشاره به مشکلات متعددی که امروز در کشور وجود از جمله تحریم‌ها وجود دارد افزود: در صورتی که نگاه به درون داشته باشیم و به فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی کشور بیندیشیم، آینده روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به قطع شدن دست بیگانگان از منابع و ذخایر کشورمان تصریح کرد: در دفاع مقدس آمریکایی‌ها وقتی متوجه شدند که با اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در برخی از شهر‌های ما قادر به سرکوب انقلاب اسلامی نیستند، جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

​سردار مارانی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس به دلیل اینکه از تجهیزات نظامی مناسب محروم بودیم، امکان دفاع از تمامیت ارضی برای رزمندگان فراهم نبود و شرایط به سختی پیش می‌رفت، ولی امروز به جایی رسیده ایم که ابرقدرت‌های دنیا هم توان مقابله با ما را نخواهند داشت.

​وی با اشاره به استقلال کشور در زمینه‌های دفاعی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان مردم کشور به علت استقلالی که بعد از انقلاب پیدا کردیم کوچکترین علم دفاعی خود را از ما دریغ کردند، ولی به حول قوه الهی به توان انسانی داخلی توانستیم مرز‌های موشکی را بشکافیم و به قدرت علمی و ساختاری در دفاع از کشورمان برسیم.

گزارش خبرنگار ما در پایان این مراسم از زحمات سردار سید محمد اعظمی تقدیر و سردار فیاض به عنوان فرمانده جدید قرارگاه شهید فولادی چابهار معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار