خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:

عرفه روز معرفت نفس است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: روز عرفه، روز معرفت، روز زدودن قلب از غبار عصیان و  روز  خدا  و خدایی شدن است.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۰۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسیان  در جمع نیروهای پایور و وظیفه در حسینیه شهدای این ناحیه درباره روز عرفه مطالبی بیان نمود.

وی درادامه افزود: روز عرفه از اعیاد بزرگ است و روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و سفره های جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده تر، و در خشمناک ترین اوقات خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در ادامه به روز عرفه اشاره  واذغان داشت: در این روز باید انسان باید نزد حق تعالی اعتراف و اقرار به گناهان خود کند تا با توبه کنندگان عرفات گناهانش آمرزیده شود و عرفات نام جایگاهی است که حاجیان در روز عرفه (نهم ذی الحجه) در آنجا توقف می کنند و به دعا و نیایش می پردازند .

روز عرفه روز معرفت نفس است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت فلاورجان افزود: روز عرفه، روز معرفت، روز زدودن قلب از غبار عصیان و  روز  خدا  و خدایی شدن است. روز عرفه، روز رویش گل‌های  رحمت و روز دعا و استجابت دعا است.

رئیسیان در ادامه خاطرنشان کرد: روز عرفه، روز اشک و ناله، روز حسین و حسینی شدن و روز شکستن بت های درون است. روز عرفه، روز بریدن از خاک و پیوند با افلاک و روز توسل به مقام ربوبیت حضرت حق است و روز عرفه، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و اطاعت خود دعوت کرده و از آن سوی سفره جود خود را برای آنها پهن نموده است ، در  این   روز دعا کردن درحق یکدیگر بسیار شایسته است و چه خوب است که به یکدیگر دعا کنیم .

ارسال نظرات