فرماندار بهاباد در یادواره شهید «محسن حججی» گفت:
«محمد مهدی خانی زاده بهابادی» در یادواره شهید «محسن حججی» و ۵۴ تن از شهیدان دهستان بنستان شهرستان بهاباد، گفت: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند، تا عزت و آزادی و سربلندی برای میهن اسلامی، انقلاب و اسلام عزیز به ارمغان آورده شود، امروز عزت و امنیت خود را مدیون این شهدای عزیز می‌دانیم.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۹۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «محمد مهدی خانی زاده بهابادی» فرماندار بهاباد در یادواره شهید محسن حججی مدافع حریم ولایت و ۵۴ تن از شهیدان دهستان بنستان شهرستان بهاباد جمعه شب با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و تعدادی از مسئولان منطقه برگزار شد؛ اظهار داشت: شهادت مقامی است که امیرالمومنین علی (ع) برای رسیدن به این مقام و جایگاه اشک می‌ریخت.

وی افزود: نحوه اسارت و به شهادت رسیدن حججی، تداعی کننده اسارت اهل بیت(ع) و به شهادت رساندن اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در روز عاشوراست.

فرماندار بهاباد ادامه داد: شعله‌های آتشی که آن شهید بزرگوار روشن کرد، هرگز در تن ما خاموش نخواهد شد و انتقام از داعشیان پلید فقط آغازی برای نابودی اندیشه وهابیت و حامیان صهیونیستی آنهاست.

خانی زاده بهابادی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند، تا عزت و آزادی و سربلندی برای میهن اسلامی، انقلاب و اسلام عزیز به ارمغان آورده شود، امروز عزت و امنیت خود را مدیون این شهدای عزیز می‌دانیم.

فرماندار بهاباد تقدیم ۱۵۶ شهید دوران دفاع مقدس و ۵۴ شهید دهستان بنستان را نشانه ولایتمداری و ایمان راسخ مردم این مناطق دانست و یادآور شد: امروز نیز راه شهدای مدافع حرم ادامه دارد و باید هرکس و در هر مسئولیتی که هست، با عمل مناسب به وظایف خود راه شهدا را ادامه دهد.

خانی زاده بهابادی با اشاره به اینکه تاثیر شهدا بر زندگی ما همبستگی و اتحاد مردم است بیان کرد: شهدا عامل همبستگی و اتحاد ملی نیز هستند.

فرماندار بهاباد در ادامه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم یاد شهدای کربلا را در اذهان بشریت زنده کرده اند، عنوان کرد: آنها به جهانیان و مستکبران عالم فهماندند شهدای کربلا همیشه زنده است.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت و عزت کشور مدیون شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم است، گفت: امیدواریم، بتوانیم خدمتگزانی  شایسته برای نظام اسلامی باشیم.

در یادواره یادشده رئیس شورای شهر بهاباد، بخشداران مرکزی و آسفیچ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم، بسیجیان و تعدادی از مسئولان شهرستان بافق و استان نیز حضور داشتند.

اجرای سرود توسط گروه سرود ولایت بافق، دکلمه توسط دختر شهید قندهاری، گفت و گو با خانواده شهید حججی و  مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات