خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:
 رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: سرمایه هر کشوری جوانان هستند، این که در ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل چندین کشور ابرقدرت ایستادگی کردیم به خاطر وجود این جوانان غیور بود
کد خبر: ۹۱۶۴۰۸۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان مجازی که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری ازجمله شغل های سخت وخطرناک است که امیدواریم  با حمایت مسئولین مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه درمانی آن ها رفع شود .

 وی با بیان اینکه فلاورجان پنجمین شهرستان استان از نظر جمعیت است ادامه داد: این شهرستان از اولین سال حضور ایشان در سمت نماینده مجلس شورای اسلامی تغییرات قابل توجه و محسوسی در زمینه بهداشت و درمان، عمران شهری، ورزش و جوانان، فرهنگی داشته و در معرفی شهرستان و تغییر دید مسئولین و نماینده های دیگر نقش موثری داشتند ‌.

 موسوی لارگانی اذعان داشت: درحد توان خود از حق شهرستان فلاورجان در تخصیص بودجه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی ، دهیاری ها ، شهرداریها و حقه ابه کشاورزان دفاع شده است .

 رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به 2 رخداد بزرگ برگزاری کنگره ملی شهدا و نسل فاضل در فلاورجان گفت: متاسفانه با وجود تعهدات برخی ارگان ها در حمایت از برگزاری همایش نسل فاضل (معرفی نخبگان و فرهیختگان شهرستان ) حمایت چندانی از سوی مسئولان شهرستان و حتی استان صورت نگرفت.

وی درادامه افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا یک کار بزرگ و ملی بود و همچنین در ساخت مجموعه فرهنگی فاخر برای فلاورجان و همدلی دیگر ارگان های حمایت از برگزاری همایش نسل فاضل(معرفی نخبگان و فرهیختگان شهرستان ) هیچگونه حمایت چندانی از طرف مسئولین شهرستان و حتی استان صورت نگرفت .

وی در ادامه افزود: سرمایه هر کشوری جوانان هستند، این که در 8 سال جنگ تحمیلی در مقابل چندین کشور ابرقدرت ایستادگی کردیم به خاطر وجود این جوانان غیور بود و لذا شهرستان فلاورجان با دارا بودن ۳۴ سردار و ۱۴۰۰ شهید خط شکن توانسته تمام ذهنیت منفی استان ها و شهرستان های دیگر را نسبت به این دیار را از بین ببرد .

 موسوی لارگانی  در پایان به سوالات خبرنگاران پیرامون مباحث عمرانی ، خدماتی پاسخ داده و همچنین گزارشی از عملکرد فعالیت های خود در طی ۱۲ سال اخیر نیز ارائه نمود ‌که مهمترین آن احداث خط ریلی قطار اصفهان به تهران است که بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها