رئیس هئیت اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان کرد: وقتی انسان این جایگاه که در اقتصاد اسلامی و زیر سایه ولی امر مسلمین و نائب بر حق امام زمان(عج) است را بشناسد و آنگاه برنامه ریزی کند میتواند بازار اسلامی انقلابی را تحقق بخشد.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۸۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج ؛ اسد الله بادامچیان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در همایش نوانمند سازی فرماندهان حوزه های بسیج اصناف سراسر کشور بیان کرد: در همه جای دنیا اقتصاد نقش اساسی و مفیدی را ایفا می کند و دنیای غیر ارادی درگیرودار مادیات است که مبنایش اقتصاد است. اگر اقتصاد سالم، فعال و تامین کننده نیازهای انسانی و خواستهای گوناگون انسان باشد این جامعه در رفاه است، اما اگر اقتصاد منطم نباشد و انسان دچار ناهنجاری باشد این مشکل پیش می ید که زندگی افراد و معیشتشان دچار سختی‌ها می شود.

وی افزود: در احادیث بسیار داریم، فقر در نزدیکی با کفر است، و از آن طرف کسی که مال و زمین کشاورزی داشته باشد و کار نکند ملعون است، کسی که بار زندگی را به دوش مردم بگذارد ملعون است.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کشور عنوان کرد: کسی که برای اقتصاد سالم کار می کند دوست خداست. اقتصادی که برای جهاد فی سبیل الله است، نه اقتصادی که ابزار مادی گرایی و فساد است. اقتصادی که در آن ثروت ابزار رسیدن به خدا قرار میگیرد، در جستجوی رسیدن به خداست، اقتصاد ی که انسان را به خدا نزدیک میکند اگر هم در این راه کشته شود نزد خدا شهید محصوب می شود.

اسدالله بادامچیان به ماموریت تحقق بازار اسلامی انقلابی اشاره کرد و گفت: وقتی انسان این جایگاه که در اقتصاد اسلامی و زیر سایه ولی امر مسلمین و نائب بر حق امام زمان(عج) است را بشناسد و آنگاه برنامه ریزی کند میتواند بازار اسلامی انقلابی را تحقق بخشد.

وی افزود: آن چیزی که می تواند، شاخ ترامپ و استکبار جهانی را بشکند" جهاد اقتصادی_با تقوای اقتصادی"است. باید ما یک جامعه اسلامی با تمدن نوین اسلامی و دولت کبیره اسلامی در این گام دوم همه با هم بسازیم، همان آمریکایی که تا دیروز سلطه گر بود وضعشان به جایی رسیده که التماس میکنند که برای مذاکره بیایید.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کشور از توطئه آمریکایی ها در سال 98 گفت و افزود: توطئه آمریکایی ها این بود که بر مردم ایران از دوجهت، یکی مسئله فشارهای اقتصادی و دیگری مسئله فرهنگی فشار وارد کنند تا به خیابان ها بریزند و شورش کنند. تا حالا نتوانستند آن چیزی که می خواستند به دست بیاورند ما باید این توطئه و تهدید را به یک فرصت بلند برای همان جهاد فی سبیل الله که در گام دوم اشاره شده تبدیل کنیم.

ارسال نظرات