نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری به همت مرکز سایبری بسیج دزفول با هدف معرفی فرهنگ مقاومت و پایداری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۸۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی قاسمی نجف آبادی، دبیر این جشنواره با اعلام این خبرگفت: با توجه به اهمیت روزافزون فناوری‌های دیجیتال و نقش رو به گسترش آن‌ها در خلق آثار فرهنگی و هنری معاصر و با هدف معرفی فرهنگ مقاومت و پایداری، نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری به همت مرکز سایبری بسیج دزفول برگزار می‌شود.
 نجف آبادی با تأکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و پایداری در قالب جشنواره تولیدات دیجیتال افزود: ایثار و مقاومت ایران اسلامی به‌ویژه دزفول باید برای همگان تبیین و به گفتمان مقاومت و پایداری تبدیل شود.
وی اظهار داشت: باید دبیرخانه دائمی این جشنواره در شهرستان دزفول ایجاد شود چرا که دزفول نماد مقاومت، پایداری و الگویی برای مقاومت در دنیای اسلام است.

دبیر این جشنواره افزود: در حال حاضر هیچ محتوای قابل دسترسی در فضای مجازی پیرامون مقاومت و پایداری وجود ندارد که با این جشنواره، تولیدات مقاومت و پایداری جمع‌آوری و به نسل‌های آینده منتقل می‌شوند.
قاسمی ضمن دعوت از حضور هنرمندان در رشته‌های مختلف این جشنواره افزود: رده‌های متناظر برای افراد آماتور با امتیازات خوب برای شرکت‌کنندگان در کنار ۶ بخش تخصصی در نظر گرفته شده است که می‌تواند میزان مشارکت در جشنواره را بالا ببرد.
وی حمایت از استعدادها، هنرمندان و مردمی کردن تولیدات مقاومت و پایداری را از اهداف این جشنواره دانست و گفت: این دبیرخانه شامل کمیته اجرایی، امور طراحی، هنری، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، اداری پشتیبانی و پژوهش است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تولید بازی و اپلیکیشن تلفن همراه، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، پوستر، تایپوگرافی، عکس نوشت، پایگاه خبری(سایت و کانال)، عکاسی و بخش آزاد تا تاریخ 20 شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
قاسمی زمان داوری آثار را از 31 شهریور اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به آدرس خوزستان، دزفول، خیابان شریعتی، پارکینگ بابا حزقیل، دبیرخانه جشنواره مقاومت و پایداری یا به آدرس @jmpdez شبکه‌های اجتماعی یا از طریق سایت به آدرس Http://www.jmpdez.ir ارسال کنند.
جشنواره ملی تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری برگزار می‌شود
ارسال نظرات