شهردار رشت در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج گیلان:
شهردار رشت ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج گیلان به مناسب هفته خبرنگار گفت: خبرگزاری بسیج مرجعی است که مردم به اخبار آن اعتماد و اطمینان دارند.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۷۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام خبرنگار، ناصر حاج‌محمدی شهردار رشت ضمن حضور در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان از فعالیت‌های رسانه‌ای این خبرگزاری تجلیل کرد.

شهردار رشت در این دیدار ضمن تبریک ایام گرامیداشت مقام خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری بسیج مرجعی است که مردم به اخبار آن اعتماد و اطمینان دارند.

حاج محمدی نقش خبرگزاری بسیج در حوزه اطلاع‌رسانی را نقشی پررنگ و مهم دانست و تصریح کرد: همکاری مجموعه خبرگزاری بسیج با شهرداری رشت موجب اطلاع‌رسانی صحیح مسائل حوزه مدیریت شهری در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: خبرگزاری بسیج ثابت کرده است که در حوزه اطلاع‌رسانی پیرو منویات مقام معظم رهبری است.

مدیر خبرگزاری بسیج گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه رفع مشکلات شهر رشت نیازمند فعالیت جدی مسئولان حوزه مدیریت شهری است اظهار داشت: این شهر با جایگاه اصلی خود فاصله زیادی دارد و قطعا باید تلاش شود تا شهر رشت همانند گذشته به عنوان یکی از شهر‌های توسعه یافته کشور شناخته شود.

علی دارا با تاکید بر اینکه تحقق برنامه‌های مدیریت شهری نیازمند آن است تا آرامش و اعتماد در جامعه حاکم شود گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در گسترش امید و آرامش دارند.
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات