امام جمعه بوشهر:

دعا بال پرواز انسان از دنیا به اوج ارتباط با خدا است

نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آیت لله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه هجدهم مرداد ماه گفت: دعا بال پرواز انسان از حضیض دنیا به اوج ارتباط با خدا است.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت صفایی بوشهری گفت: اگر ما در عرصه علم و فن آوری وابسته باشیم قطعاً استقلال واقعی در کشور حاصل نخواهد شد. وقتی یک کشور در مسائل دانش کشاورزی و دانش تولید انرژی و دانش تولید سخت افزار‌های نظامی خود، دانش عرصه‌های عمران و زیرساخت‌های استراتژیک محتاج یک کشور باشد آن کشور کاملاً کشور ما و دیگر کشور‌ها که نیازمند دانش هستند را تحریم و از این طریق کشور را وابسته می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: الحمدلله استان بوشهر هم با تلاش‌هایی که شد و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان منطقه ویژه علم و فن آوری ایران معرفی شده و این افتخاری است برای استان بوشهر که این انتخاب صورت گرفته که کار‌های بزرگی مسئولان استانی دارند انجام می‌دهند و من تشکر می‌کند از شورای انقلاب فرهنگی که ان شاءالله با برنامه ریزی دقیق، بتوانیم استان بوشهر را مرکز تولید علم و منطقه ویژه تولید دانش و محصولات دانش بنیان کنیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز عرفه گفت: دعا بال پرواز انسان از حضیض دنیا به اوج ارتباط با خدا است. ان شاءالله در این مراسم شرکت ویژه داشته باشید، امیدوارم خداوند در این روز عزیز عنایت ویژه به همگان کند. روز عید قربان هم نماد خدامحوری و ایثار انسان در طریق بندگی خدا است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: من تقاضا دارم از عزیزان استان، نخبگان استان پیرامون تدوین تقویم تاریخ استان بوشهر برنامه ریزی کنند، کار‌هایی شده و برای بنده آورده اند، ولی هنوز جامع نیست و ما نیاز به یک تقویم تاریخ استان بوشهر داریم که نسل جدید و آیندگان بدانند هر روز در بوشهر چه عظمتی در فرهنگ و مقاومت در عرصه‌های مختلف ایجاد شده و این‌ها فراموش نشود.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار