خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: در حاشیه شهر اهواز مشکلات و محرومیت‌هایی داریم که تا مسئولان از نزدیک آنها را نبینند، متوجه آن نمی‌شوند.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۶۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به در پیش بودن روز عرفه اظهار کرد: کسی که در شب عرفه، شب‌زنده‌داری کند، دعایش مستجاب می‌شود و خداوند ثواب ۱۷۰ سال عبادت را در پرونده اعمالش می‌نویسد و همچنین توبه بندگان خداوند، مورد قبول قرار می‌گیرد.

وی همچنین به در پیش بودن عید سعید قربان اشاره کرد و گفت: این عید برکت فراوانی دارد و مؤمنان به آن توجه جدی داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز یادآور شد: نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله موسوی جزایری ساعت ۸ صبح در همین مکان اقامه می‌شود.

موسوی فرد به بازدید خود از شرکت لوله‌سازی اهواز اشاره کرد و با تأکید بر اینکه امسال سال رونق تولید است، اظهار کرد: مشکلات فراوانی جلوی این شرکت قرار گرفته است. اول اینکه این شرکت وامی را از بانکی دریافت کرده است و انتظار داریم بانک‌ها در این خصوص با این شرکت همکاری کنند.

وی تاکید کرد: شرکت لوله سازی اهواز یک کارخانه موفق در تولید است که هم اکنون دو هزار کارکر در آن شاغل هستند ولی به شدت با مشکلات بانکی دست و پنجه نرم می کند.

امام‌جمعه اهواز اضافه کرد: قرار است به‌صورت منظم از مناطق محروم بازدید کنیم. در همین حاشیه اهواز مشکلاتی داریم و تا وقتی حضوری نبینیم متوجه نمی‌شوید در حاشیه شهر چه خبر است. بازدید از شهر اندیکا نیز در برنامه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها