مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: مأنوس نمودن جوانان با مسجد از اولویت های شجره صالحین است.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۴۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره توانمند سازی سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج شهرستان بن، در بقعه متبركه امامزاده سید بهاءالدین محمد روستای شیخ شبان برگزار شد.

مسئول تعلیم تربیت ناحیه مقاومت بسیج بن هدف از برگزاری این دوره 2 روزه را آشنایی سرگروه ها و مربیان صالحین با مباحث گفتمان انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، فضای مجازی، راهكارهای جذب جوانان به بسیج و مساجد و شیوه های استحكام بخشی به شجره طیبه صالحین عنوان نمود.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: اگر شجره طیبه صالحین به درستی اجرا گردد و پایگاه های مقاومت بسیج به این امر مهم توجه داشته باشند، حلقه ارتباط جوانان و نوجوانان با مسجد تكمیل خواهد شد و مساجد به جایگاه اصلی خود در تربیت نسلی صالح و انقلابی باز خواهند گشت.

مسئول ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: سرگروه ها و مربیان صالحین باید توجه داشته باشند كه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و نماز یكی از اولویت های اصلی شجره طیبه صالحین است كه توجه جدی سرگروهها و مربیان صالحین به این موضوع مهم مشكلات دیگر را نیز حل خواهد كرد.

حجت الاسلام و المسلمین كریمی افزود: در آیات قرآن و روایات، نماز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و نماز به عنوان ستون دین معرفی شده است، بنابراین اگر نماز به معنای واقعی در جامعه اقامه گردد بسیاری از مشكلات جامعه حل خواهد شد و افراد در سایه نماز جماعت و مسجد رشد خواهند نمود و مدیران آینده جامعه با چنین تربیتی قطعا مدیرانی جهادی و انقلابی خواهند بود.

ارسال نظرات