خبرهای داغ:
استاد حوزه علیمه گفت: نابودی دشمنان خدا و اسلام برای اهل بیت (ع) آسان بود، اما آن‌ها به شهادت رسیدند تا به ما درس شجاعت در برابر دشمن را بدهند.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۲۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در جمع عزاداران مشهد اردهال کاشان، گفت: کار شیطان غفلت و به بیراهه بردن است.

به گفته وی اگر امام حسین (ع) برای اسلام و در راه خدا به شهادت رسید برای برای عبرت آینده‌گان بود  چرا گه اگرما نبودیم نیازی نبود به شهادت برسد و برای تاریخ عبرت آفرینی کند و هزینه بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: اولیا خدا و شهدا برای خدا و اسلام به شهادت رسیدند تا پیام خود را به ما برسانند، نابودی دشمنان خدا و اسلام برای اهل بیت (ع) آسان بود، اما آن‌ها به شهادت رسیدند تا به ما درس شجاعت در برابر دشمن را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به لزوم راه اندازی کاروان‌های زیارتی از سوی هیئات مذهبی شهرستان‌ها برای زیارت فرزند امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان اشاره کرد و افزود: زائران شهید علی ابن باقر (ع) فرزند بلافصل امام محمد باقر (ع) درمشهد اردهال که درس شجاعت را از پدر خود گرفت و در راه ما به شهادت رسید می‌توانید حاجت بگیرید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هرچقدرعشق و ارادت به اهل بیت (ع) داشته باشید آن بزرگواران چندین برابر به ما عشق و ارادت دارند افزود: عشق و ارادت ائمه اطهار (ع) نسبت به پیروان خودشان بیشتر ازعشق و ارادت پیروان آن‌ها نسبت به آن‌ها است.
 

ارسال نظرات