امام جمعه میانه بر اجرای جشن های مناسب و پرمحتوا تاکید کرد و گفت: با اجرای این جشن ها باید مردم را برای اخلاق مداری، خانواده مداری، ایجاد امنیت و از بین بردن فحشا و منکرات در جامعه تشویق و ترغیب کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۶۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت، دهه غدیر را فرصتی مناسب برای دستگیری از فقرا و مستمندان جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که می توانند باید با توزیع گوشت قربانی در بین فقرا، سنت دستگیری از مستمندان جامعه توسط امیرالمومنین(ع) را در جامعه احیا کرده و شادی را به خانه های فقرا هدیه کنند.
وی بر لزوم بصیرت افزایی نسبت به مسائل غدیر و ولایت تاکید کرد و افزود: سخنرانان مراسمات غدیر باید در کنار مباحث مذکور، مباحث اعتقادی، اخلاقی و سیاسی روز را نیز متذکر باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در جمع اعضای ستاد غدیر، غدیر را افتخاری بزرگ برای تمامی مسلمانان جهان و مایه وحدت تمامی ادیان و تقریب مذاهب و ادیان جهان دانست و اظهار کرد: غدیر زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله است و زمینه ناامیدی و نابودی کفار را فراهم می کند.
حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های متنوع دهه امامت و ولایت به صورت خودجوش مردمی، متذکر شد: این اعیاد متعلق به همه است و همگان باید به میدان آمده و در گرامیداشت این ایام که همانا پیروی از راه ولایت است، کوشا باشند.
در ادامه، اعضای ستاد غدیر نیز با بیان نقطه نظرات و برنامه های پیشنهادی خود، برای اجرای برنامه های متنوع و در خور شان در سطح شهرستان و شهرهای تابعه، اظهار آمادگی کردند.

ارسال نظرات