امام جمعه عسلویه:

دفترم به روی خبرنگاران باز است

به مناسبت روز خبرنگار با حضور حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه طی آیینی از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۴۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان عسلویه در محل دفتر امام جمعه اڟهار داشت:دفترم به روی خبرنگاران بازاست.

امام جمعه عسلویه خواستار تقویت ارتباطات خبرنگاران با امام جمعه شد و افزود خبرنگاران با حضور در دفتر امام جمعه نیاز نیست وقت بگیرند و هر موقع خواستند می‌توانند مراجعه کنند و نظرات و دیدگاه‌های خود را با من در میان بگذارند و خواسته‌های مردمی و عمومی را مطرح نمایند تا پی گیری نمایم.

هاشمی نژاد افزود خبرنگاران ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان را معرفی کنند از طرح مباحث اختلاف برانگیز پرهیز کنند و به وحدت بیشتر مردم شهرستان کمک کنند تاکنون خبرنگاران شهرستان در دایره اخلاق وانصاف حرکت کرده اند واین نکته مثبتی است که تاکنون از هیچ خبرنگاری در این شهرستان شکایتی نشده است تدبیر مسئولین شهرستان خصوصا فرماندارشهرستان دراین زمینه اثرگذاربوده است.

امام جمعه عسلویه افزود به جوانان توجه بیشتری دارم و در آینده یک روز کاری دفترم به ملاقات و گفتگو با جوانان اختصاص خواهم داد سعی می‌کنم مشکلات مردم را ابتدا از طریق مسئولین پی گیری کنم وسعی می‌کنم با تعامل مشکل را حل کنمـو اگر نتیجه‌ای حاصل نشد و مسئول مربوطه پاسخگو نباشد در خطبه مطرح می‌کنم برای خطبه‌ها وقت می‌گذارم و مطالعه می‌کنم که مطالب مفید به نمازگزارن ارائه دهم.
 
پایان خبر‌/
ارسال نظرات