خبرهای داغ:

تجلیل فرمانده سپاه ناحیه سرخه از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه سرخه از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهرستان تجلیل کرد
کد خبر: ۹۱۶۳۹۴۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه سرخه اظهار کرد: در بیانیه گام اول آنچه بازگو شد زحمات خبرنگاران بود، چون دلسوزی‌ها و قلم‌های خبرنگاران بسیار موثر است.
وی ادامه داد: آنچه در کار خبرنگار مشهود است همان ذوق، عشق و علاقه است، چون در هر لحظه باید آماده باشد و در صحنه حضور یابد.
فرمانده سپاه ناحیه سرخه در ادامه به چند نکته در مورد خبرنگار اشاره کرد و گفت: یکی از مباحث خبرنگاری ساده‌نویسی است که باید خبر مختصر و مفید ثبت شود و دیگر توجه به واقعیات و صدق خبر است که اهمیت زیادی دارد، چون این قشر، قشر تاثیرگذار در جامعه هستند.
عباسعلی کاظمی با اشاره به این موضوع که اجلاسیه بزرگ شهدا در هفته مقدس دفاع مقدس در شهرستان سرخه برگزار می‌شود افزود: اجلاسیه بزرگ شهدا در ۳۱ شهریور به مدت سه روز برگزار می‌شود که یک روز از این اجلاسیه به زحمات بانوان اختصاص دارد که نقش موثری در استمرار انقلاب داشته اند.
فرمانده سپاه ناحیه سرخه بیان کرد: ستاد اجلاسیه شهدا با محوریت امام جمعه و ۱۷ کمیته فعال هستند که هر کمیته خود دارای زیر مجموعه می‌باشد البته یک سری برنامه‌ها برای بعد از برگزاری اجلاسیه است که استمرار خواهد داشت.
در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از سوی سپاه ناحیه سرخه از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها