استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با یکی از موسسات مالی گفت‌وگو شد تا ۳۰۰ وام ۱۰ میلیونی قرض‌الحسنه دو درصدی در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۱۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدمهدی شهریاری شامگاه پنجشنبه در جشن روز خبرنگار با اشاره به برخی تسهیلات و خدمات در نظر گرفته شده برای خبرنگاران، اظهار کرد: با یکی از موسسات مالی گفت‌وگو انجام و مقرر شد تا ۳۰۰ وام ۱۰ میلیونی قرض‌الحسنه دو درصدی در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد و همچنین اقدامات لازم برای خرید زمینی برای ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی انجام شود.

وی با انتقاد از برخی خبرنگاران افزود: برخی از خبرنگاران به جای انجام وظیفه اطلاع‌رسانی با تهمت و افترا در مسیر توسعه استان خلل ایجاد می‌کنند و برای این منظور از خود جامعه خبرنگاران درخواست می‌شود در اینگونه موارد آنها خودشان پاسخگو بوده و اجازه ندهند برخی در برابر توسعه استان بایستند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی شکایت‌های انجام شده از چندین نشریه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: هدف من از شکایت این بود که این افراد تنها تفهیم شوند که راهشان اشتباه بوده و در آینده این مشکلات به وجود آمده نیز حل خواهد شد و مدیران باید انتقادات را پذیرا باشند.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران تصریح کردیکی از این مشکلات ادامه تحصیلات تکمیلی برای خبرنگاران بود که با یکی از موسسه‌های آموزشی در این ارتباط گفت‌وگو شد تا مجوز تحصیل در رشته ارتباطات و روابط عمومی در استان اخذ بشود.

همچنین در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: خبرنگاران باید امانت‌دار بوده و آنچه را که دیده و شنیده‌اند بدون هیچگونه دخل و تصرفی به مخاطب منتقل کنند.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری با بیان اینکه خبرنگاران باید نگاه اقتصادی، اجتماعی، توسعه‌ای، سیاسی و فرهنگی داشته‌باشند، عنوان کرد: بسیاری از موضوعات و مشکلات در جامعه به علت غفلت خبرنگاران ناشناخته مانده و به آنها پرداخته نشده است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات