خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مذاکره با آمریکا جز خسارت برای مردم ایران سودی ندارد گفت: در تفکر انقلابی مایوس شدن برابر مشکلات معنا ندارد.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۰۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
مذاکره با آمریکا خسارت محض/در تفکر انقلابی مایوس شدن معنا نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، با بیان اینکه مذاکره با آمریکا جز خسارت سودی برای مردم ایران ندارد اظهار کرد: با این حال به وعده اروپا هم نباید دل بست.
امینی با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی ، افزود: در زمانی نه چندان دور، ایران مرجعیت علمی برای دیگر کشورها داشته که این جایگاه بار دیگر دست یافتنی است.
امام جمعه شاهرود یکی از وظایف دانشمندان و نخبگان کشور را پیش بردن مرزهای دانش خواند و گفت: تقویت ارتباط با خدا و معنویات و داشتن تفکر انقلابی دستیابی به این هدف بزرگ را تسریع می کند.
وی نومیدی را یکی از موانع رسیدن به توفیقات بیشتر در زمینه های علمی خواند و ادامه داد: در تفکر انقلابی مایوس شدن برابر مشکلات معنا ندارد، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ،مبارزان قبل از انقلاب مشکلاتی به مراتب بیشتر از اکنون داشتند اما نومید نشده و با تکیه به وعده خدا به مبارزه خود ادامه دادند.
امام جمعه شاهرود به برخی دستاوردهای مقاومت مردم ایران اشاره کرد و گفت: پیشرفت در حوزه نظامی و بویژه موشکی موجب شده امروز در برابر استکبار با اقتدار بایستیم.
امینی به شکار پهپاد پیشرفته آمریکا در خلیج فارس هم اشاره کرد و گفت: این کار غرور ملی مردم ایران را با وجود هر گرایشی تقویت کرد.
وی گفت: همانطور که با اقدام و عمل جهادی در عرصه های نظامی و هسته ای به پیشرفت های چشمگیر دست یافتیم، باید در دیگر حوزه ها نیز اینگونه اقدام شود تا مردم از نتیجه پیشرفت ها برخوردار شوند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به دیدار امامان جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی ، افزود: در این دیدار هم رهبر معظم انقلاب اسلامی از آقای ظریف به نیکی یاد کردند.
وی به تحریم وزیر امور خارجه از سوی آمریکا هم اشاره کرد و گفت: این امر نشان داد منطق مردم ایران در جنگ دیپلماسی برتر بوده و دشمن از سرناچاری به چنین کاری مبادرت کرده است.
امینی تصریح کرد:آمریکایی ها در حالی که مسؤول مذاکرات کشور را تحریم کرده اند، همچنان دم از مذاکره می زنند، که این بیانگر استیصال آنهاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها