خبرهای داغ:
همزمان سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)در روستای مالکی منطقه امام زاده عبدالله هندیجان آئین کلنگ زنی خانه عالم با همکاری در ساخت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه سپاه با حضور امام جمعه، مسئولان محلی و روحانیون هندیجان وروستاهای مالکی و امامزاده عبدالله ومجموعه سپاه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۶۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد : طبق گزار شان بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان اعتبارات اولیه ساخت خانه عالم ۱۵ میلیون تومان است که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با تلاش گروه های جهادی انجام خواهد گرفت که برای استقرار روحانی در این روستای مالکی از توابع بخش مرکزی شهرستان هندیجان امری ضروری و لازم است.

وی افزود: در روستاهای هندیجان برای رفع محرومیت ها و رفاه اهالی خوب و ولایتمدار روستاها کارهای تاثیرگذاری از جمله ساخت و تعمیر خانه های محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام راحل و همچنین احداث سرویس های بهداشتی در مساجد و حسینیه ها همگی با تلاش بسیج سازندگی و گروه های جهادی به شایستگی انجام گرفته و مابقی در حال پیگیری هستند.

وی بابیان آمادگی طرح هجرت ۳ با بازگشایی مدارس گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ، مناطق شهری و روستایی هندیجان که مدارس آنها نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند با همکاری دانش آموزان بسیجی در قالب طرح هجرت ۳ انجام خواهند گرفت که کمکی به آموزش و پرورش و در جهت رفاه حال دانش آموزان خواهد بود.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: تا کنون ۱۰ گروه جهادی شناسنامه دار شدند که امیدوارم با تلاش بیشتر بر تعداد و کارایی گروه های جهادی برای کمک رسانی به محرومین با همکاری بسیج سازندگی و پایگاههای مقاومت بسیج بیشتر از قبل همراه با خدمات انجام بگیرد.

وی بااشاره به ساخت مرکز فرهنگی در روستای مالکی بیان کرد : با گزارشات شیخ نظیر روحانی مستقر در منطقه امامزاده عبدالله هندیجان کار ساخت مرکز فرهنگی در کنار خانه عالم در حال پیگیری هست و مرکز فرهنگی بیش از ۴۰ میلیون تومان هزینه ساخت بوده و منطقه امامزاده عبدالله بهترین ظرفیت را برای کارهای فرهنگی مذهبی به علت مجاورت با خود بارگاه مطهر امامزاده عبدالله(ع)را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها