رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور:

کلید موفقیت شهدا اخلاص بود / جمهوری اسلامی اهل عقب نشینی در برابر آمریکا نیست

سردار کارگر با بیان این مطلب  که  اصل نظام در مسیر درست در حال حرکت است، خاطر نشان کرد: ما باید اخلاص داشته باشیم که اخلاص بزرگترین کلید موفقیت شهدا بود.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۴۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور  غروب امروز پنج شنبه  17 مردادماه در بیست‌ و دومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا ،بااشاره  به مشکلات و شیطنت‌های دشمنان داخلی و خارجی ، اظهار کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی بسیار درخشان خواهد بود.

سردار کارگر با بیان این مطلب  که  اصل نظام در مسیر درست در حال حرکت است، خاطر نشان کرد: ما باید اخلاص داشته باشیم که اخلاص بزرگترین کلید موفقیت شهدا بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در ادامه با تاکید براینکه  سردمداران آمریکایی‌ احمق هستند و  ترامپ با اوباما فرقی نمی‌کند، افزود:برای ما فرقی نمی کند بعد از ترامپ چه کسی قرار است سرکار بیاید، ما برروی اصول خود پایبند بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم .

به گفته سردار کارگر اگر مسئولان و سیاستمداران ،بیانات و سفارشات رهبر معظم انقلاب را دقیق عمل کنند، وضعیت امروز کشور پیش تر از گذشته رو به جلو خواهد بود. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور در همین رابطه با بیان اینکه آمریکایی ها به قدرت ایران پی برده اند، تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران  یک قدم به عقب بر نخواهد گشت.

سردار کارگر در جمع مردم شهیدپرور کیاسر به تحریم های دشمنان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی 40 سال است که تحریم است و این تحریم ها بخاطر انقلاب ادامه دارد. در زمان دوران دفاع مقدس هم 36 کشور دنیا بر علیه ایران وارد جنگ شدند و نفت ایران تحریم کردند اما در نهایت ما پیروز شدیم . 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس در کشور گفت: ما همیشه در جنگ بودیم از جنگ فرهنگی تا جنگ نرم که از جنگ سخت شدتش بیشتر است اما با تقویت روحیه امید، و اعتماد به جوانان همچون دوران دفاع مقدس پیروز خواهیم شد.

او در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه  امروز از  ارتش جمهوری اسلامی ایران تا سپاه،نیروی انتظامی، بسیج و همه آحاد  مردم پای انقلاب ایستادند اضافه کرد:کلید پیروزی ما وحدت مردم است.

سردار کارگر با بیان این مطلب کسانی که دنبال جناح بازی هستند خیانت می‌کنند افزود: شهدا امروز از ما وحدت و اطاعت از ولایت فقیه و کار با اخلاص می‌خواهند و هر کس که به خون شهدا خیانت کند در دنیا و آخرت عاقبت بخیر نخواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ایران  جزو کشورهایی است که آمریکا آن را دشمن اول خود می‌داند، تاکید کرد: این بدان معناست که ایران  با استکبار و ظلم جهانی مقابله می کند لذا  «مرگ بر آمریکا» برای همیشه شعار مردم ایران خواهد بود.

سردار کارگر در همین رابطه  با تصریح براینکه آمریکایی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها قدرت اول منطقه است بلکه جزو قدرت‌های بزرگ دنیاست، یادآور شد: با تمام شیطنت های آمریکا، ما از سوریه ،عراق،یمن،غزه،لبنان حمایت   کردیم و  این حمایت را ادامه می دهیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منطقه هزار جریب که  270 شهید تقدیم نظام کرده‌ و سهم روستای کیاسر بیش از 11 شهید است، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بصیرت‌افزا توسط جوانان این روستا ستودنی است.

او با بیان اینکه مردم مازندران در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم همیشه رو سفید بودند و در بزرگداشت شهدا جزو اولین استان‌های کشور هستند، افزود: ما باید از کسانی که دارند به کشور خدمت می‌کنند تقدیر کنیم.

سردار کارگر با تصریح براینکه نظام در معرفی مسئولان خائن راه درستی را در پیش گرفته و در برخورد با خائنین هیچ ابائی ندارد،خواستار شد : کسانی که خیانت  به کشور خیانت می‌کنند باید به مردم معرفی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها