خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از آغاز فاز دوم هگمتان بازار در همدان خبر داد و گفت: هشت استان به صورت منطقه‌ای و ویژه در این پروژه همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۴۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳

آغاز فاز دوم هگمتان بازار در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار که به همت صدا و سیمای مرکز همدان در تالار تلاش برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: کار بزرگی در استان در حال انجام است در بخش خصوصی که در کشور برای اولین بار در همدان انجام می‌شود و آن ورود حدود یک هزار سرمایه‌گذار است که ۶هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آن است.

وی عنوان کرد: هشت استان به صورت منطقه‌ای و ویژه در این پروژه همکاری می‌کنند که این حرکت هگمتان بازار نام دارد و در حوالی فرودگاه حدود ۴۰۰ واحد از این بازار ساخته شده که فاز دوم آن در حال آغاز است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این یک هزار واحد مهمترین مرکز سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات به کل کشور خواهد بود که تمامی اجناس ارزان‌تر از اجناسی است که در مریوان وجود دارد.

وی در ادامه افزود: ۶هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جزء سه پروژه بزرگ است که به صورت شهرک زیبایی است که می‌تواند بازار و تولید ما را  منطقه‌ای کند و با این گام بلند قسمتی از نقش تهران به همدان واگذار می‌شود و نیازی به تهران رفتن نیست.

حاجی بابایی گفت: این مرکز در کشور برای اولین بار به عنوان نمونه ارائه می‌شود و همدان اولین پروژه را اجرا می‌کند و در سال ۱۳۹۹ این مرکز منحصر به‌فرد ملی در استان همدان که نقش ملی نیز خواهد داشت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات