خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد

افزایش ۳۴.۵ درصدی مخاطبین صدای مرکز همدان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به افزایش درصد مخاطبین در صدا گفت: مخاطبین ما در صدا ۳۴.۵ درصد و در سیما حدود ۲.۲ درصد افزایش یافته و میزان رضایتمندی بالای ۸۰ درصد است.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۳۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

افزایش ۳۴.۵ درصدی مخاطبین صدای مرکز همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی دهقان نیری در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار که در تالار تلاش برگزار شد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: روز خبرنگار روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با آن پیوندی جاودانه بسته‌اند.

وی گفت: روز خبرنگار، روز سرود ماندن در ورطه نوشتن، حکایت پابرجایی در دنیای واژه‌ها و عامل تابندگی دگرباره اندیشه‌های انسانی و روز کسانی است که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه امیدوارم به عنوان طلایه‌دار جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم باشید، گفت: امیدوارم رسانه جایگاه خود را حفظ و در بین ادارات نقش و جایگاه خود را ایفا کرده باشد.

وی افزود: با حضور ۸۰۰ نیروی بازنشسته و در حال کار در صدا و سیما توانستیم شبکه همدان را به صورت ۲۴ ساعته سرپا نگه داریم.

وی در پایان با اشاره به افزایش درصد مخاطبین در صدا تصریح کرد: مخاطبین ما در صدا ۳۴.۵ درصد و در سیما حدود ۲.۲ درصد افزایش یافته و میزان رضایتمندی بالای ۸۰ درصد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات