رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز روز غفلت نیست و همه از استاد، پاسدار، روحانی، کارگر، کارمند باید در دفاع از ارزش ها در صحنه باشند.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۰۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به‌گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین کشور در اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی در اراک ضمن گرامیداشت ۱۵۲ شهید گمنام استان مرکزی گفت: در اینجا جمع شده ایم و آن چیزی که امروز در جلسه شهدا بایستی یاد بگیریم درس سربلندی است.

سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه آن چیزی که امروز باید از شهدا درس بگیریم درس مقاومت ایستادگی در مقابل دشمنان است، اظهار کرد: آن چیزی که امروز باید از شهدا بیاموزیم ایستادگی بر ارزش های اسلام است حتی اگر نام و نشانی از تو باقی نماند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با ایثار جان در اوج قرار گرفته‌اند و آنها تافته جدا بافته به معنای واقعی هستند ادامه داد: دفاع مقدس دورانی است که اگر ما شایستگی داشته باشیم از این گنج با عظمت بهره ببریم تا قیامت ما را یاری خواهند کرد.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز اگر استقلال می خواهیم باید پای سفره شهدا بنشینیم و اگر می خواهیم سرافراز باشیم باید به سیره شهدا رجوع کنیم.

سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه انجام به وظیفه انقلابی و غیر محافظه کارانه در راستای عمل به مکتب شهدا است اضافه کرد: این جلسه مردمی به ما یادآوری می کند که راه شهدا این است که در هر مسئولیتی و جایگاهی که قرار داریم باید به مسئولیت خود درست عمل کنیم.

وی ادامه داد: بعد از دوران غیبت امام زمان(عج) انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که ندای توحید را در عالم سر می دهد و امروز پرچم دار توحید در عالم انقلاب اسلامی است.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه هزینه‌های بسیاری برای انقلاب شده تا به این مرحله رسیده است افزود: امروز دشمن با دشمنی‌های خود قصد براندازی نظام انقلابی را دارد و کار را به جایی رسانده اند که آشکارا و علنی دشمنی خود را نشان می دهد.

سردار غیب پرور اضافه کرد: دشمنان در گذشته توسط نوکرانشان دشمنی را بروز می دادند ولی امروز آشکارا تمام قد در مقابل انقلاب ایستاده است.

وی اضافه کرد: امروز به برکت وجود رهبری مقتدر، شجاع و انقلابی و به برکت خون مبارک شهدا و مجاهدت های محافظان انقلاب به دشمن اجازه کوچکترین تعرض را نخواهند داد.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان از اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران است و به یمن ارزش ها و آرمان های انقلاب روز به روز بر دوستداران و عاشقان انقلاب در دنیا اضافه می شود.

سردار غیب پرور بیان کرد: متأسفانه عده ای در داخل از ارزش های شهدا غفلت می کنند، البته با آمدن رئیس جدید قوه قضائیه بارقه ای از امید در دل های ملت انقلابی ایران ایجاد شده که زحمات ایشان در طی این چند وقت قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهدا از ما دفاع جانانه از ارزش ها را مطالبه می کنند اظهار کرد: امروز روز غفلت نیست و همه از استاد، پاسدار، روحانی، کارگر، کارمند باید در دفاع از ارزش ها در صحنه باشند.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه شهدا ناظر به عملکرد ما هستند گفت: آنها اولیای الهی هستند، تعبیر امام(ره) از شهدا به نام امام زادگان عشق قطعاً درست است و باید آن را جدی بگیریم.

سردار غیب پرور بیان کرد: اگر راه شهدا را به شوخی بگیریم و مسئولیت هایی که به ما واگذار شده را در آنها خیانت کنیم قطعا در مقابل شهدا غیر قابل بخشش است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت و دفاع جانانه از ارزش ها رمز پیروزی و موفقیت است خاطرنشان کرد: چراکه شهدا گره گشا هستند و باید از آنها هم برای خود و هم برای امت اسلام طلب دعا و مغفرت کنیم.‌

 

ارسال نظرات