خبرهای داغ:
دبیراجرایی بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان غربی:

دهه غدیر از ایام های مظلوم کشور است

دبیراجرایی بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان غربی گفت: دهه غدیر از جمله ایام های مهم و در عین حال مظلوم کشور است.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۷۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن جلسات دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دهه غدیر از جمله ایام های مهم و در عین حال مظلوم کشورمان به شمار می رود.

این مسوول گفت: سال گذشته در پنج شهرستان با عنایت سپاه واقعه غدیر بازسازی شد.

وی افزود: در شهرستان ها با کمک ائمه جمعه فعالیت های این بنیاد شکل گرفت ولی متاسفانه فرمانداران در جلسات هماهنگی برنامه ها شرکت نمی کنند.

این مسوول گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی باید راساً در جلسات شرکت کنند تا نشست ها خروجی موردانتظار را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۰۰ برنامه شامل ۱۷ جشن، تجلیل از مولف حوزه غدیر، تجلیل از شهدا و جانبازان سادات، برگزاری ۹ محفل انس با قرآن و مسابقات ورزشی اجرا شد.

سرایی با بیان اینکه برای برگزاری باشکوه برنامه از ظرفیت پایگاه ها استفاده می شود، ادامه داد: سال گذشته یکی از استان های برتر بودیم که خوی، ماکو و پیرانشهر در این برنامه ها طی سال گذشته خوش درخشیدند.

دبیراجرایی بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان غربی گفت: ادارات مختلف از جمله بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی استان برنامه های خودجوشی را امسال با محوریت عید غدیر برگزار خواهند کرد.

وی، برگزاری دعای عرفه با حضور دانشگاهیان در مرز تمرچین، اجرای اردوی فرهنگی و تبلیغی علمداران ولایت، استفاده از راویان غدیر در اردوهای راهیان نور، بازسازی واقعه غدیر در سه شهرستان، اجرای ۳۱۳ برنامه محله محور در استان، برگزاری ۱۷ جشن غدیر، شب شعر، ۴۱۴ حلقه معرفتی غدیرشناسی، اعزام گروه های جهادی غدیرشناسی را مورد اشاره قرار داد.

وی راه اندازی ۱۱۴ ایستگاه صلواتی، برپایی همایش میثاق با ولایت در ۳شهرستان، همایش مباهله و زنان پیشگام در دفاع از ولایت اشاره کرد.

سرایی گفت: در بسیاری از استان ها، استانداران مکان مستقل برای فعالیت های بنیاد غدیر در نظر گرفته اند که می توان این موضوع را در آذربایجان غربی موردتوجه قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات