روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۴۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

از برکات خون شهید و شهادت که هنرمردان خداست‌، آن است که آثارشان همانند روح متعالیشان ماندگار می‌شود.

هفدهم مرداد مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است که فعالیت رسانه‌ای‌اش در بیان حق و حقیقت درقالب شهادت ریخته شد تا هم نامش مانا شود و هم به حرفه خبرنگاری، ارزشی معنوی و الهی دهد.
به همین مناسبت ضمن تقدیر از اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران شایسته و فهیم خبرگزاری‌ها،جراید و روزنامه‌ها و رسانه ملی و نیز فعالان فضای سایبری و مجازی که همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نقشی مهم داشته‌اند و مجاهدان جبهه جنگ نرم در عرصه فرهنگ و هنر به شمار می‌روند، این روز گرانقدر را تبریک عرض نموده و امیدوار است تا در راستای اعتلا و ارتقای کمی و کیفی هنر انقلاب همچون گذشته با نقد عالمانه و سازنده در این عرصه یاری‌گر و همراه باشند.

روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان صمیمانه از حضور و عنایت آنها نسبت به هنرانقلاب همچون گذشته با آغوشی باز استقبال می‌نماید و قلم و نقد اصحاب گرانقدر رسانه را گشایشی در رفع قصور و گامی در جهت پویایی و حرکت به سمت افقی روشن و امیدوارانه می‌پندارد.

در پایان ضمن تبریک مجدد این روز خجسته به محضر خواهران و برادران خبرنگار، از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات روزافزون ایشان را ظل توجهات حضرت بقیه ا...(عج)آرزومندیم.

ارسال نظرات