خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی گفت: بسیج باید افشاگر جریان فساد باشد چرا که آنچه که ریشه جامعه را می سوزاند فساد، ظلم و بی عدالتی است و متاسفانه فاسدین اقدام به تیشه زدن به ریشه جامعه کرده اند.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۱۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،  حجت الاسلام سید مرتضی حسینی صبح امروز از خبرگزاری بسیج دیدار کرد.

نماینده ادوار گذشته مجلس در این دیدار با اشاره به سخنان امام خمینی(ع) در خصوص بسیج بیان کرد: بسیج شجره طیبه است و بازتاب فعالیت های آن تمام جهان را در برگرفته است.

وی گفت: طبیعتا خبرگزاری بسیج نیز باید جهان اسلام را تحت پوشش خود قرار دهد و امروز باید اندیشه بسیجیان به جهان وارد شود.

نماینده ادوار گذشته مجلس با اشاره به رفاه طلبی برخی مسوولان اظهار کرد: شهدا خون دادند که مسوولان نیز مانند مستضعفان زندگی کنند و امروز بسیجیان نیز ضمن اینکه خون می دهند تا انقلاب به هدف نهایی خود یعنی برقراری عدل به دست صالحان برسد، حاضر به کنار آمدن با مسوولان فاسد نیستند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: بسیج باید افشاگر باشد چرا که آنچه که ریشه جامعه را می سوزاند فساد، ظلم و بی عدالتی است و متاسفانه فاسدین اقدام به تیشه زدن به ریشه جامعه کرده اند.

وی افزود: متاسفانه جریانی در پشت پرده، خوش گذرانی و تجمل گرایی و رفاه طلبی موجود در بین مسوولان را حمایت می کند و بسیج باید هم جریان فاسد و هم فرد فاسد را افشاگری کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: رسانه بسیج قوی تر از هر رسانه دیگری است چرا که صدای رسای مستضعفین و مظلومان کشور و جهان است. بنابراین اگر افشاگری بسیج نباشد، جریان فساد و ظلم همه گیر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها