جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: رسالت اصلی خبرنگاران،ایجاد حس نشاط وامید در جامعه وترویج حقیقت است.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۱۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت روز خبرنگار،سرهنگ ابوالفضل طهماسبی صبح پنجشنبه  به همراه عبدالله جعفری؛مسئول بسیج رسانه استان ومحمدرضا سرداری؛مدیر روابط عمومی سپاه  با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگاراظهار داشت:به منظور افزایش امید درجامعه،خبر و خبررسانی بسیار باارزش بوده وباید خبر امیدآفرین و نشاط‌ بخش باشد.

 

وی خاطرنشان کرد:خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس واقعیت ها و آرامش در جامعه دارند و باید اخبار صحیح را به مخاطبان خود انتقال دهند و موقعیت شناسی، زمان شناسی و تحلیل در نحوه انعکاس اخبار امری مهم بوده که اصحاب رسانه باید به آن دقت داشته باشند.

 

طهماسبی با بیان اینکه  وظیفه خطیرخبرنگاران حفظ روحیه جهادی وعمل وفکر انقلابی است، افزود: نقش بی بدیل اصحاب رسانه که با تعهد و پایبندی به رسالت خویش، با اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و امیدآفرینی در جامعه در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و آگاهی انسان ها گام ها بر می دارند، زمینه توسعه جوامع بشری و رشد و تعالی شهروندان را فراهم می آورد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)با اشاره به اینکه رسانه ها به عنوان ابزار قدرت در جهان شناخته میشوند، تصریح کرد: نقش رسانه های خبری بیش از یک روند اطلاع رسانی معمولی است و تا مرز تاثیرگذاری در عرصه داخلی و مدیریت افکار عمومی جهان پیش رفته است.

 

وی با اشاره به اینکه تبلیغات منفی وانعکاس وارونه اخبار از سوی رسانه های غربی علیه جهان اسلام در حال افزایش است، افزود: در واقع رسانه های غربی، چهره واقعی جهان اسلام را ارائه نمی دهند.

 

این مسئول یادآور شد: به منظور حل مشکلات کشو وایجاد حس اعتماد،رسانه های کشور می توانند با تبادل وهمکاری همه جانبه واطلاع رسانی دقیق وصادقانه در برابر تبلیغات منفی، آگاهی سازی نمایند.

 

طهماسبی در پایان در پاسخ به اینکه اگر خبرنگار بودید در چه حوزه ای فعالیت می کردید و به چه سوژه ای می پرداختید، گفت:اگر خبرنگار بودم با توجه به سابقه کاری گذشته خود، در عرصه فرهنگی وجنگ نرم فعالیت می کردم.

 

ارسال نظرات