خبرهای داغ:
سرهنگ شفیعی گفت: در دولت ترامپ با حمایت مستقیم از ضد انقلاب و اپوزسیون با اتکا بر راهبرد فشار از بیرون و تغییر از درون تداوم تحریم ها با ملت ایران دشمنی می کنند، اما در هر جا مقاومت کردیم و ایستادیم پیروز شدیم.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۰۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، سرهنگ پاسدار محمد شفیعی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی( ع) برخوار گفت: در فضای سیاسی و اجتماعی از منظر نخبگان بین المللی راهبرد سیاست خارجی ترامپ در حوزه های مختلف بین المللی و منطقه ای چالش برانگیز و بحران زا است با این حال بسیاری از رویکردهای ترامپ منطبق با ساختارهای آمریکا است. واقعیت این است که در طول 40 سال گذشته انقلاب اسلامی با روی کار آمدن دولت های مختلف از احزاب دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا همواره دشمنی با جمهوری اسلامی با اشکال مختلف وجود داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: اوباما با شعار تغییر و ژست صلح طلبانه و حتی نامه نگاری به مقام معظم رهبری( مدظله العالی) برای اعلام حسن نیت آمریکا وارد عمل شد که البته یک راهبرد مقطعی مبتنی بر فریب بود. حتی اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی در دوران اوباما بود که آمریکا با عبور از سیاست براندازی نظام به سیاست استحاله از درون و نفوذ در جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داد.

سرهنگ شفیعی افزود: در رویکرد نفوذ و استحاله بر تغییر ادراک و رفتار تصمیم گیران جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده بود و طراحان و حمایت کنندگان آن سرویس های اطلاعاتی امنیتی آمریکایی اروپایی صهیونیستی و مجریان آن اپوزسیون ضد انقلاب، دفاتر و مراکز فرهنگی مطالعاتی وابسته، سفارتخانه ها گروههای لابی گر و شبکه های غرب گرا درون حاکمیت بودند که البته استراتژی اوباما در آن زمان با مقاومت مردم و روشنگری آحاد مردم به شکست انجامید.

وی بیان کرد: افزایش فشار تحریم، افزایش فشارهای منطقه ای به کشور، تشدید نارضایتی های اجتماعی، بهره گیری از گروهک تروریستی منافقین از راهبردهای ترامپ برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه برخوار بیان نمود: نخست وزیر ژاپن برای نخستین بار بعد از انقلاب با التماس ترامپ جهت مذاکره، به ایران سفر کرد که با پاسخ عزتمند مقام معظم رهبری مدظله العالی مواجه شد. سفر هیات بلند پایه اروپایی برای رایزنی درباره برجام، زدن پهباد آمریکایی، توقیف کشتی انگلیسی سفر مکرر کشورهای منطقه برای رایزنی خروج امارات از یمن و تجدید نظر درباره ایران آن چنان آمریکایی ها را از مقاومت مردم و نظام عصبانی کرده که امروز سکاندار دیپلماسی کشور را نشانه گرفته است، اما آمریکا بداند صدای ایران خاموش شدنی نیست و ترامپ و هم پیاله هایش مانند مقامات قبلی خوراک مار و مور خواهند شد و به کوری چشم همه دشمنان، جمهوری اسلامی ایران همچنان پا بر جا خواهد ماند.‌‌

در هر جا مقاومت و ایستادگی کردیم پیروز شدیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها