خبرهای داغ:
درآستانه دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر خم به همین منظور جلسه هماهنگی و برنامه ریزی واعلام برنامه ها در ناحیه سپاه شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۷۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

سروان پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : یکی از اعیاد اعتقادی و مذهبی که در تاریخ اسلام و شیعه از رسول الله (ص)و اهل بیت (ع)و بزرگان دینی و از دستورات خداوند متعال بدست ما رسیده امامت و ولایت حضرت امام علی (ع)به جانشینی بعد از پیامبر اسلام (ص)است عید سعید غدیر خم است .

وی افزود: امسال با برپایی جلسات هماهنگی در دفتر امام جمعه و فرمانداری هندیجان و در ناحیه سپاه با شروع دهه امامت و ولایت برنامه های متنوع فرهنگی همراه با جشن ها در سطح شهرستان هندیجان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی بابیان اعلام برنامه های متنوع دهه ولایت عید قربان تا عید غدیر خم در ناحیه سپاه گفت: در جلسه هماهنگی دهه ولایت ، حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه ها و کانون های بسیج با اعلام برنامه های متنوع از جمله جشن ها، ایستگاه های صلواتی و نشست های روشنگری و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی اجرایی خواهند شد.

سروان پاسدار سید علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه خوب دهه ولایت اجرای طرح تفسیر قرآن و برپایی روزنامه دیواری و نصب بنرو مسابقات پیرامون ولایت امام علی (ع) و محتوای فلسفی عید قربان در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به شایستگی برگزار می شوند .

وی بااشاره ترویج فرهنگ عید سعید غدیر خم بیان کرد : همه ماها بایستی برای ترویج فرهنگ مذهبی عید سعید غدیر خم و همچنین عید قربان با تلاشی دوچندان به نسل های کنونی و نسل های آینده با بهترین کیفیت منتقل نماییم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها